کد خبر : 1767650 | 22 تیر 1400 ساعت 13:59 | 57.8K بازدید | 7 دیدگاه

غیرمنتظره و ناگهانی از جنوب اروپا

کوچ کاپیتان تیم ملی از اصفهان به پایتخت یونان

چند وب سایت یونانی از جمله گاتزتا خبر دادند که احسان حاج صفی چمدان هایش را برای حضور در آ.ا.ک آتن بسته است.

کوچ کاپیتان تیم ملی از اصفهان به پایتخت یونان

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه شب گذشته پیام نیازمند سنگربان سپاهان به صورت رسمی از این تیم جدا شد و به پورتیموننزه پیوست، چند رسانه یونانی نیز از حضور احسان حاج صفی در تیم آ.ا.ک آتن خبر داده اند.


وب سایت معتبر و یونانی گاتزتا با تیتر "حاج صفی یک بازیکن همه کاره برای آ.ا.ک" نوشت: زندگی حرفه ای او در ایران، سابقه اش از حضور در یونان، رابطه برادرانه اش با کریم انصاری فرد و تقریبا توانایی بازی در هر پست از زمین. همانطور که شواهد نشان می دهد، احسان حاج صفی در حال آماده سازی چمدان هایش برای بازگشت به یونان است، اما این بار برای پیوستن به آ.ا.ک آتن.


احسان حاج صفی در حال آماده سازی خودش است تا پیراهن آ.ا.ک را بپوشد و همزمان ششمین خرید نقل و انتقالات این تیم برای فصل پیش رو باشد. این مدافع چپ پای بین المللی و 31 ساله ایرانی برای مردم یونان ناشناخته نیست، زیرا در گذشته در تیم های پانیونیوس و المپیاکوس بازی کرده است.


او اولین بازی های فوتبالی خود را در سال 2006 و هنگامی که به آکادمی های سپاهان پیوست، انجام داد. حاج صفی با 3 قهرمانی در لیگ و 4 قهرمانی جام حذفی در این سالها ستاره تیمش بوده است. سایت Goal.com در سالهای نخست حضور حاج صفی در سپاهان، او را آینده دار ترین فوتبالیست در کل فوتبال آسیا معرفی کرد. او با تیم ملی خود در جام ملت های آسیا 2011 و 2015 و جام جهانی 2014 شرکت کرد.

 

1622631


این وب سایت یونانی در ادامه و پس از بررسی دوران حضور حاج صفی در آلمان و یونان نوشت: همانطور که همه چیز نشان می دهد، این بازیکن ایرانی 31 ساله به زودی به لیست "زرد و سیاه ها" خواهد پیوست. آ.ا.ک آتن حاج صفی را برای سمت چپ دفاع خود جذب می کند. او فصل گذشته با تراکتور 12 بازی به عنوان هافبک میانی، 12 بازی به عنوان وینگر چپ و فقط 3 بازی به عنوان مدافع چپ انجام داد! حاج صفی ممکن است به عنوان یک راه حل اساسی برای دفاع مطرح شود اما موقعیت جدید او در خط میانی است. البته او در کارنامه خود تاکنون در 7 پست مختلف بازی کرده است: دفاع چپ، هافبک چپ، وینگر چپ، هافبک تهاجمی، هافبک میانی، هافبک دفاعی و حتی دفاع راست!


گاتزتا در پایان نوشت: حاج صفی آماده است تا به سومین فوتبالیست ایرانی تبدیل شود که در آ.ا.ک بازی می کند. نفر اول مسعود شجاعی بود، در حالی که از سپتامبر گذشته کریم انصاری فرد در "زرد و سیاه" حضور دارد. مهاجم آ.ا.ک آتن با آغوش باز منتظر هموطن خود است زیرا آنها در 60 بازی با هم بازی کرده اند. آنها در المپیاکوس در فصل 2017/18 و در تیم ملی ایران در کنار یکدیگر بازی کرده اند.

 

 

1622633


در حالیکه حاج صفی تحت قرارداد سپاهان است، باید دید وضعیت این بازیکن به کجا ختم می شود. بجز وب سایت گاتزتا، چند رسانه دیگر از جمله fosonline و iefimerida از حضور بازیکن سپاهان در یونان خبر داده اند.

دیدگاه‌ها