کد خبر : 1767655 | 22 تیر 1400 ساعت 14:24 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

ساعت لاندو نوریس را دزدیدند؛

راننده‌ F1 بریتانیایی قربانی زورگیری در ومبلی!

لاندو نوریس، راننده فرمول یک بریتانیایی، که برای تماشای فینال یورو 2020 به ورزشگاه ومبلی لندن رفته بود، در شلوغی ورزشگاه قربانی یک دزدی 48 هزار یورویی شد.

راننده‌ F1 بریتانیایی قربانی زورگیری در ومبلی!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان اتومبیل‌رانی یکشنبه شب در ومبلی لندن پس از شکست انگلیس برابر ایتالیا در فینال یورو 2020 قربانی یک زورگیری شد.

لاندو نوریس که پس از پایان بازی و شکست انگلیس در هرج و مرجی که در ورزشگاه ومبلی به وجود آمده بود گرفتار زورگیران شد و ساعت 48 هزار یورویی اش را از دست داد، به شدت از این اتفاق شوکه شده است.

نوریس یکی از افراد و چهره های مشهور ورزشی بود که در دیدار فینال یکشنبه بین ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه حاضر شدند. گروه بزرگی از هواداران انگلیسی بدون بلیت و با زور وارد ومبلی شده بودند و لاندو نیز پس از سوت پایان بازی در میان درگیری این اراذل و اوباش با دیگر تماشاگران گیر افتاد.

 

1622640

 

گزارش شده که ساعت 48،000 یورویی لاندو در مسیر رفتن به سمت ماشین اسپورت مک لارن او که درست خارج از ومبلی پارک شده بود، به سرقت رفته است.

تیم مک‌لارن اعلام کرده است که تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و با وجودی که راننده آنها آسیبی ندیده اما به شدت از این اتفاق شوکه شده است.

 

در بیانیه مک‌لارن آمده است: "تیم مسابقه ای مک‌لارن می تواند تایید کند که لاندو نوریس پس از مسابقه فینال یورو 2020 در حادثه ای دخیل بوده که طی آن ساعتی که دست داشت ربوده شده است..

خوشبختانه لاندو آسیبی ندیده است اما همانطور که قابل درک است به شدت شوکه شده است. تیم از لاندو حمایت می کند و ما مطمئن هستیم که هواداران مسابقات نیز به همراه ما برای او بهترین آرزوها را در گرندپری بریتانیا که در پیش است، دارند.

از آنجا که این مسئله اکنون یک موضوع مربوط به پلیس است، ما نمی توانیم در این باره توضیح بیشتری بدهیم."

 

1622638

 

پلیس متروپولیتن پس از پایان مسابقه فینال یورو 83 نفر را بازداشت کرد که گفته می شود از این تعداد 53 نفر در ورزشگاه ومبلی بازداشت شده اند.

پیش از آغاز مسابقه با هجوم صدها نفر از هوادارانی که بدون بلیت قصد ورود به ومبلی را داشتند، درگیری گسترده ای بین نیروهای پلیس و هواداران خاطی به وجود آمد که تا سکوهای ورزشگاه نیز کشیده شد.

یکی از مقامات پلیس در مورد این صحنه های زشت گفته است: "در طول مسابقات یورو اکثریت قریب به اتفاق مردم مسابقات را با مسئولیت و ایمنی مشاهده کرده اند و از رقابت های پیش از فینال شب گذشته لذت بردند.

با این حال صحنه های غیرقابل قبولی که در فینال دیدیم از سوی تعداد کمی از مردم برقم خورده بود که قصد داشتند از فوتبال به عنوان بهانه ای برای رفتار وحشتناک خود نسبت به سایر افراد جامعه و افسران پلیس استفاده کنند."

 

1622639

 

پیست سیلوراستون انگلیس از روز جمعه میزبان گرندپری انگلیس خواهد بود و انتظار می رود که بیش از 140 هزار تماشاگر مشتاق از نزدیک به تماشای دهمین راند از رقابت های فرمول یک در این فصل بنشینند. طبق اعلام قبلی دولت بریتانیا سیلوراستون در گرندپری انگلیس با تمام ظرفیت میزبان هواداران خواهد بود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها