کد خبر : 1767669 | 22 تیر 1400 ساعت 15:25 | 17.7K بازدید | 11 دیدگاه

سومین تقابل نکو- محرم؛ تساوی ممنوع!

شاگردان جواد نکونام پس از ۲۳ بازی بدون شکست،‌ نبرد سختی را برابر سپاهان تجربه خواهند کرد.

سومین تقابل نکو- محرم؛ تساوی ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان روز پنج شنبه باید در برابر یکدیگر قرار بگیرند و برنده این دیدار که از سری مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود، به جمع چهار تیم برتر صعود می‌کند.

 

این سومین تقابل فصل این دو تیم خواهد بود، دو تیمی که دو سرمربی جوان را در کنار خود می‌بینند و تقابل افکار آن‌ها می‌تواند دیدنی باشد. جواد نکونام و محرم نویدکیا دو هافبک سابق تیم ملی فوتبال در دو تقابل قبلی خود با تساوی زمین را ترک کرده‌اند.

دیدار رفت دو تیم با گل‌های آیاندا پاتوسی برای فولاد و سید محمدرضا حسینی برای سپاهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دیدار برگشت که حدود ۳ هفته قبل برگزار شد نیز بدون رد و بدل شدن گلی و با تقسیم امتیازات تمام شد.

 

دیدار روز پنج شنبه اما باید یک سمت پیروز داشته باشد، شاگردان نکونام در ۲۳ بازی اخیر خانگی خود شکستی را متحمل نشده‌اند و به جز صنعت نفت آبادان، تمام تیم‌های لیگ برتری موفق نشده‌اند برابر فولاد در آره‌نا به برتری برسند. صنعت نفت نیز دو هفته دیگر باید در اهواز این دیدار را برگزار کند و باید دید پس از دو مسابقه برابر سپاهان و صنعت نفت این طلسم باقی خواهد ماند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها