کد خبر : 1767676 | 22 تیر 1400 ساعت 16:17 | 33.9K بازدید | 4 دیدگاه

شهرخودرو نه، پدیده رسمی شد (عکس)

نامه‌نگاری‌های انجام شده میان دستگاه‌های متولی و نظارتی نشان می‌دهد که نام نماینده فوتبال خراسان رضوی رسما تغییر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال ایران، حدودا دو سال بود که در لیگ برتر با نام «شهر خودرو» حضور پیدا می‌کرد تا این‌که مشکلات مالکیتی و مدیریتی پیش آمده برای هلدینگ شهر خودرو باعث شد تا تغییراتی در مجموعه مدیریتی باشگاه رخ بدهد و مالکیت این باشگاه در اختیار مدیریت استانی قرار بگیرد.

 

با این‌حال بازهم در رسانه، این تیم به عنوان «شهر خودرو» یاد می‌شود؛ نگاهی به نامه‌نگاری‌های انجام شده از سوی دادگستری خراسان رضوی و هم‌چنین اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی نشان می‌دهد که نام «شهرخودرو» برای حضور در لیگ برتر مجوزی ندارد و با توجه به محوریت مدیریت استانی بر این تیم، آن‌ها دچار تغییر نام رسمی شده‌اند.

 

1622692

 

1622691

 

مدیریت استانی که تا پایان لیگ بیستم مسئولیت حمایت از تیم فوتبال خراسان رضوی را برعهده دارد، نام «پدیده» را انتخاب کرده و به همین علت نیز در هفته‌های گذشته شاگردان مهدی رحمتی با پیراهن منقش به لوگو پدیده به میدان رفته‌اند تا این‌چنین رسماً تغییر نام دوباره نماینده خراسان رضوی صورت پذیرد؛ چرا که پیش از ورود مالکیت خصوصی و تغییر نام به «شهر خودرو»، نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال ایران با نام «پدیده» حضور داشت.

 

دیدگاه‌ها