کد خبر : 1767677 | 22 تیر 1400 ساعت 16:40 | 44.3K بازدید | 19 دیدگاه

او دست از سورپرایز بر نمی دارد

با قهرمانی مسی؛ دنیا حالا جای بهتری است

لیونل مسی جزو کسانی است که هرگز از دیدن او دلزده و خسته نمی شوید. او همیشه چیزی برای سورپرایز کردن شما دارد.

با قهرمانی مسی؛ دنیا حالا جای بهتری است

به گزارش "ورزش سه"، از ویژگی های دنیای مدرن امروز این است که تکرار هر چیزی باعث می شود تا حس تازگی و جذابیت آن از دست برود و دیگر کمتر باعث شگفتی و سورپرایز می شود اما شاید در مورد لیونل مسی این قضیه متفاوت باشد. مسی موفقیت را تکرار و تکرار می کند و جالب اینکه هر بار نیز به خوبی می تواند همه را سورپرایز کند.

 

 

1622518

 

 

از سال 2004 که مسی قدم در عرصه حرفه ای فوتبال گذشته و به تدریج شروع به اوج گیری کرد تقریبا می توان هر سال از و انتظار حداقل 40 گل را داشت. همین سال گذشته او 40 گل زد و همه نگران شدیم که او دچار افت شده باشد و این حیرت انگیز است که حتی ثبت 40 گل نیز نمی تواند برای یک بازیکن کافی باشد.

گلزنی برای مسی تبدیل به یک امر محتوم و اجباری شده اما مسی از همه این موانع گذر کرده است. مسی در زمین نقش های جدیدش را قبول کرده و همواره آمار و ارقام خود را بهتر می کند. به اندازه کافی گل می زند و پاس گل می دهد و اکنون در بیرون زمین و در رختکن نیز تبدیل به یک لیدر واقعی شده است.  مسی را در تیم ملی آرژانتین مجموعه ای از بازیکنان باکیفیت و آینده دار احاطه کرده بودند و او توانست چنین مجموعه ای را پس از سال ها انتظار به قهرمانی کوپا آمه ریکا برساند.

 

 

1622415

 

 

لوئیس اسکولا از بزرگترین ورزشکاران تاریخ آرژانتین که دورانی پرافتخار را در بسکتبال داشت، می گوید که حالا دنیا تبدیل به جایی منصفانه تر شده است. او ضمن تمجید از مسی می گوید که عین ناعدالتی بود که مسی بدون عنوان ملی به فوتبالش پایان می داد.

 

به احساسات خالص و آماتورگونه لیونل مسی پس از قهرمانی نگاه کنید؛ در همان زمینی که دوست صمیمی اش نیمار در قالب یک رقیب اشک می ریخت، او گوشی موبایل خود را گرفته بود و در تماس تصویری با خانواده اش از شدت خوشحالی گریه می کرد. مسی مدالش را به گونه ای نشان همسر و فرزندانش می داد انگار اولین مدالی است که دریافت می کند.

 

 

1622509

 

 

کمی بعد در هنگام خوادندن سرود قهرمانی وقتی هم تیمی اش را در حال خواندن سرودی علیه برزیل دید، با فریاد از او خواست که تمامش کند. یک ژست قهرمانانه دیگر از کسی که هرگز دست از شگفت زده کردن دنیای فوتبال بر نمی دارد. بله؛ این همان لیونل مسی است که همه انتظارش را داشتیم.

 

 

 

دیدگاه‌ها