کد خبر : 1767696 | 22 تیر 1400 ساعت 19:24 | 35.7K بازدید | 7 دیدگاه

11 بازیکن منتخب کوپا آمه‌ریکا معرفی شدند (عکس)

11 بازیکن تیم منتخب تورنمنت کوپا آمه ریکا 2021 امروز معرفی شدند و تیم ملی آرژ|انتین چهار نماینده داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین با غلبه بر برزیل میزبان موفق به فتح کوپا آمه ریکا شد و طبیعی بود که این تیم بیشترین نماینده را در بین 11 بازیکن تیم منتخب تورنمنت داشته باشد.

 

امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین نقش مهمی در این موفقیت داشت و اوج درخشش او در دیدار مقابل کلمبیا و مهار ضربات پنالتی بازیکنان این تیم بود که باعث رسیدن آلبی سلسته به فینال شد. کریستین رومرو نیز در قلب خط دفاعی آرژانتین بسیار خوب عمل کرده و یکی از عوامل اصلی بر طرف شدن این نقظه ضعف همیشگی در ترکیب تیمش بود.

 

1622619

 

اما رودریگو دی پائول که اخیرا به اتلتیکومادرید پیوست نیز یکی از بهترین های جام بود و آرژانتین روی پاس فوق العاده او و گل تماشایی آنخل دی ماریا برابر برزیل در دیدار فینال پیروز شد. تردیدی وجود نداشت لیونل مسی که برنده جایزه بهترین بازیکن و آقای گل رقابت های کوپا آمه ریکا شده نیز در بین 11 بازیکن منتخب این تورنمنت جای خواهد داشت.

 

اما مارکینیوش، مدافع مقتدر تیم ملی برزیل نیز که نمایش های درخشانی داشت در این لیست قرار گرفته است. به جز او کاسمیرو و نیمار از سلسائو دو بازیکن دیگری بودند که این تورنمنت عملکرد خوبی ارائه دادند. اما درخشش این بازیکنان نیز برای موفقیت برزیل کافی نبود و آنها در تکرار عنوان قهرمانی خود ناکام ماندند.

 

پرویس استوپینان از اکوادور در پست مدافع چپ، ایسلا از شیلی در دفاع راست، یوشیمار یوتون از پرو و دیاز از کلمبیا دیگر بازیکنانی بودند که در تیم منتخب رقابت های کوپا آمه ریکا جای گرفتند.

 

1622727

دیدگاه‌ها