کد خبر : 1767697 | 22 تیر 1400 ساعت 19:35 | 70.3K بازدید | 2 دیدگاه

چهار ستاره رئال مادرید قربانی جذب امباپه می‌شوند

گل مدعی شد که باشگاه رئال مادرید قصد دارد برای تامین منابع مالی به منظور جذب کیلیان امباپه چهار بازیکن خود را به فروش برساند.

چهار ستاره رئال مادرید قربانی جذب امباپه می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، بحث در مورد آینده کیلیان امباپه به یکی از مهمترین مسائل نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا تبدیل شده است. ستاره فرانسوی تنها یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و هنوز تصمیم نهایی او برای آینده مشخص نیست و خودش هم اظهار نظر قطعی در این باره انجام نداده است.

 

 

1604781

 

 

گزارش ها در ماه های اخیر حاکی از آن بوده که امباپه چند پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن را رد کرده و به نوعی علاقه ای به ماندن در پارک دو پرنس ندارد؛ از طرفی بر هیچ کس پوشیده نیست که این ستاره فرانسوی هدف اول نقل و انتقالاتی رئال مادرید محسوب می‌شود و بسیاری معتقد هستند که او دیر یا زود راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد.

 

در همین راستا اکنون وب سایت معتبر گل در گزارشی مدعی شده که باشگاه رئال مادرید به شدت برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه در همین تابستان جدی است و آنها قصد دارند به منظور تامین منابع مالی برای این انتقال چهار بازیکن خود شامل ایسکو، مارسلو، گرت بیل و ماریانو دیاز را به فروش برسانند.

 

 

1607605

 

 

گفتنی است تنها یک فصل دیگر از قرارداد کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده و به نظر می رسد که ستاره فرانسوی باید تصمیم نهایی خود را در همین تابستان اتخاذ کند. با این حال سه گزینه پیش روی او وجود دارد؛ تمدید قرارداد با پاری‌سن ژرمن، گذراندن یک فصل پایانی قرارداد خود در این تیم و پیوستن به رئال مادرید در تابستان آینده و گزینه آخر یعنی انتقال این ستاره در همین تابستان به سانتیاگو برنابئو.

دیدگاه‌ها