کد خبر : 1767699 | 22 تیر 1400 ساعت 20:00 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک ویژه برونو فرناندز به کاپیتان ایتالیا (عکس)

برونو فرناندز، ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه منچستر یونایتد، به شکلی ویژه از جورجو کیه‌لینی تمجید و قهرمانی در یورو را به کاپیتان تیم ملی ایتالیا را تبریک گفت.

تبریک ویژه برونو فرناندز به کاپیتان ایتالیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا توانست با غلبه بر انگلیس در فینال رقابت‌های یورو به مقام قهرمانی دست پیدا کند؛ مسابقه ای که در وقت های قانونی و اضافی با تساوی 1-1 به پایان رسید اما در ضربات پنالتی این آتزوری بود که با درخشش دروازه بان خود یعنی جانلوئیجی دوناروما به پیروزی رسید و قهرمان شد.

 

 تیم تحت هدایت روبرتو مانچینی در رقابت‌های یورو عملکردی هجومی را از خود ارائه داد و و در واقع با نمایش هایی فوق العاده زیبا جام قهرمانی را بالای سر برد اما به طور قطع عملکرد فوق العاده خط دفاعی این تیم نیز در این موفقیت بزرگ تاثیر گذار بود؛ جایی که دو مدافع باتجربه آتزوری یعنی جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی مانند عکس از سالهای گذشته بسیار مطمئن ظاهر شدند.

 

درخشش فوق‌العاده جورجو کیه لینی در رقابت‌های یورو و قهرمانی او با تیم ملی ایتالیا به بهانه ای برای برونو‌فرناندز تبدیل شد تا تبریک ویژه ای به این بازیکن بگوید. ستاره تیم ملی پرتغال باشگاه منچستر یونایتد در اینستاگرام خود نوشت: "چه بازی کن و پدیده ای. یکی از بهترین ها در پست خود. تو لیاقت اینجا مرا داشتی. وقتی مردم ظرفیت فنی، نحوه دفاع و فرماندهی تو را درک کنند، می فهمند که تو یک بازیکن فوق‌العاده فنی هم هستی!"

 

 

1622729

دیدگاه‌ها