کد خبر : 1767703 | 22 تیر 1400 ساعت 20:17 | 26K بازدید | 2 دیدگاه

روایت رسانه های هلند از پیوستن علیرضا به اردیویژه

جهانبخش و یک گام تا پیوستن به فاینورد

چندین وب سایت هلندی و انگلیسی از علاقه فاینورد به علیرضا جهانبخش و احتمال بازگشت وینگر ایرانی به اردیویژه خبر داده اند.

جهانبخش و یک گام تا پیوستن به فاینورد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد فصل آینده علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی برایتون را در لیگ جزیره نخواهیم دید. وینگر ایرانی پس از دو فصل حضور در جمع مرغ های دریایی، آنچنان باید و شاید به کار گرفته نشد و همین مسئله باعث افت این ستاره ایرانی و عدم تکرار درخشش لیگ هلند، در انگلستان شد.


طی روزهای گذشته اخبار و گمانه زنی های فراوانی درخصوص علاقه باشگاه های هلندی به جهانبخش مطرح شد. از روز گذشته که بحث پیوستن استیون برگویس ستاره فاینورد به آژاکس مطرح شده است، اخباری پیرامون اینکه باشگاه شهر روتردام قصد دارد برای جایگزینی ستاره خودش جهانبخش را به خدمت بگیرد، در رسانه ها منتشر شده است.

 

وب سایت The Argos در این خصوص نوشته است: به نظر می رسد فاینورد آماده بازگشت علیرضا جهانبخش به لیگ هلند است. این تیم شهر روتردام پس از فروش استیون برگویس به آژاکس در حال تلاش برای جذب وینگر ایرانی برایتون است.

 

 

1622733

 


این وب سایت در ادامه نوشته است: یک منبع کاملاً موثق امروز بعد از ظهر به The Argos گفته است که عزیمت احتمالی جهانبخش به فاینورد در حال انجام است. فاینورد مدتی است که مشتاقانه او را دوست دارد اما اکنون پس از فروش برگویس به آژاکس و دریافت هزینه ای نزدیک به 5 میلیون پوند، بودجه لازم را در اختیار دارد.

 

صفحه خبری fr12 هلند نیز در این خصوص نوشت: فاینورد قصد دارد جهانبخش را جایگزین استیون برگویس کند. مهاجم 27 ساله در حال حاضر با برایتون قرارداد دارد. روتردامرها در حال کار بر روی ساخت و سازهایی هستند تا بازیکن سابق آلکمار را به اردیویژه برگردانند.

 

 

1622736

 


این سایت در ادامه نوشت: جهانبخش به ویژه در دوران حضور خود در آلکمار به عنوان یک مهاجم در جناحین مورد استفاده قرار گرفت. این بازیکن ایرانی در آخرین فصل حضورش در تیم آلکمار با 21 گل بهترین گلزن تیم لیگ هلند شد. او با انتقالی 25 میلیون یورویی راهی برایتون شد. جهانبخش در انگلیس تا سال 2023 با برایتون قرارداد دارد و در گل های کمی به ثمر رسانده است.

 

رسانه هلندی voetbalprimeur نیز به ماجرای علاقه فاینورد به جهانبخش پرداخت و نوشته است: گفته می شود فاینورد قصد دارد علیرضا جهانبخش را به عنوان جانشین استیون برگویس جذب کند. ماریو بین فکر نمی کند این یک انتخاب دیوانه کننده باشد، اما او عقیده دارد هنوز برای جشن گرفتن خیلی زود است.

 


طبق گفته فاینورد ترانسفرمارکت، این باشگاه در حال کار بر روی ساخت و ساز مالی برای جذب جهانبخش از برایتون در تابستان امسال است. بین می گوید باشگاه روتردام مجبور است "با پول کم" خرید کند. وی به ESPN گفت: پس شما باید در خریدهایتان مبتکر باشید.

 

 

1622735

 

صفحه توئیتری فاینورد ترنسفر مارکت که اخبار موثقی را از نقل و انتقالات فاینورد منتشر می کند، روز گذشته در توئیتی نوشت:
فاینورد قصد دارد علیرضا جهانبخش را به عنوان جایگزینی شایسته برای استیون برگویس به خدمت بگیرد. مذاکرات برای به خدمت گرفتن این جوان 27 ساله از تیم برایتون در حال انجام است. این اتفاق می افتد! (او راهی فاینورد می شود)

 


او آمدن جهانبخش را دوست دارد. بین می گوید: اگر او قصد دارد بازگشتی همچون دوران حضور در AZ آلکمار داشته باشد، پس او یک بازیکن عالی است. البته جهانبخش در سالهای اخیر در برایتون نسبتاً کم بازی کرده است. باید دید چه می شود اما او بازیکنی است که می تواند کمی بیشتر از آنچه که در آنجا ارائه کرده است را در فاینورد به نمایش بگذارد. 


ماریو بین از مقایسه استیون برگویس و جهانبخش خودداری می کند اما می گوید: او برخلاف جهانبخش دائماً در سالهای اخیر یک سطح کیفی ثابت را از خود نشان داده است. ترجیح می دادم برگویس در فاینورد بماند تا اختلاف را با آژاکس کمتر کند.

 

وب سایت soccernews نیز با یکی از مربیان سابق فاینورد درخصوص جذب جهانبخش صحبت هایی را انجام داده است. این سایت نوشته است: جان اورسی فکر می کند این بازیکن ایرانی برایتون یک خرید خوب برای فاینورد است. بازیکن و مربی سابق فاینورد به RTV Rijnmond گفت: او بازیکنی با قدرت بالا در پاس دادن و شوت زنی خوب است، بنابراین اگر او فرم خوب خود را داشته باشد خرید بسیار خوبی است.

 

 

1622734

 


او در ادامه گفت: جهانبخش در آلکمار به طور مداوم گل می زد، اما در برایتون به سختی بازی می کرد اگر او را با برگویس مقایسه کنید بیشتر یک وینگر راست کلاسیک است. برگویس همچنین دوره های قابل تغییر در فاینورد داشت. البته او گل های زیادی زد، اما اغلب مورد لعن و نفرین قرار گرفت و فکر می کنم کسی با ویژگی های او می توانست کارهای بیشتری برای فاینورد انجام دهد.

 

 

1622732

 

امروز نیز یکی از صفحات خبری برایتون در توئیتر، به موضوع پیوستن جهانبخش به فاینورد اشاره کرده و نوشته که این معامله در حال بسته شدن است.

دیدگاه‌ها