کد خبر : 1767718 | 22 تیر 1400 ساعت 21:20 | 45.1K بازدید | 1 دیدگاه

آسنسیو:

مطمئنا در رئال می‌مانم؛ این باشگاه را قلبا دوست دارم

مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، از انگیزه‌های خود برای موفقیت در این تیم می گوید.

مطمئنا در رئال می‌مانم؛ این باشگاه را قلبا دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو در فصل گذشته و با توجه به اینکه تازه از مصدومیت رهایی یافته بود نتوانست فرم فوق العاده ای از خود نشان دهد و به همین خاطر نهایتاً برای رقابت‌های یورو نیز به تیم ملی اسپانیا دعوت نشد. با این حال آسنسیو این روزها به همراه تیم امید اسپانیا برای حضور در مسابقات المپیک آماده می‌شود.

 

اما در مقاطعی شایعاتی در رابطه با جدایی مارکو آسنسیو از رئال مادرید وجود داشته است. موضوعی که حالا با واکنش این ستاره اسپانیایی روبرو بود و او در پاسخ به سوالی که آیا در رئال مادرید خواهد ماند یا خیر گفت: " بله مطمئنا می مانم. من قصد دارم در رئال‌مادرید به کارم ادامه دهم. می خواهم در این جا عملکردی عالی داشته باشم و تا حد توان به تیم کمک کنم. احساس می کنم هنوز چیزهای زیادی به منظور ارائه دادن برای باشگاه دارم.

 

 

1580073

 

 

همانطور که بسیاری از قبل می‌دانند من یک مادریدیستا هستم و از کودکی نیز بوده‌ام. من در این باشگاه زندگی می کنم و فراتر از اینکه یک بازیکن باشم، واقعاً هم پیروزی و هم شکست ها را با تمام وجود احساس می کنم. این نشان از علاقه قلبی من است."

 

مارکو آسنسیو درباره همکاری با کارلو آنچلوتی در فصل آینده نیز گفت: " من کمی با آنچلوتی گپ زدم‌. او یک مربی است که در بزرگترین باشگاه های جهان حضور داشته و جام های زیادی نیز برنده شده است. او تجربه زیادی دارد و من مطمئنم که می‌توانم چیزهای زیادی از وی یاد بگیرم."

 

 

1616175

دیدگاه‌ها