کد خبر : 1767734 | 22 تیر 1400 ساعت 22:55 | 29.8K بازدید | 9 دیدگاه

نتایج شگفت‌انگیزی می‌گیریم؛

سراجی: سایپا فصل بعد سهمیه آسیا می‌خواهد!

مدیرعامل باشگاه سایپا تاکید کرد این تیم در لیگ برتر می‌ماند و فصل آینده برای سهمیه آسیایی می‌جنگند.

سراجی: سایپا فصل بعد سهمیه آسیا می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد سراجی با بیان اینکه تیم فوتبال سایپا توان و آمادگی لازم برای عبور از شرایط بحرانی را دارد، اظهار کرد: اطمینان دارم تیم سایپا در سه مسابقه پیش رو نتایج خوبی خواهد گرفت؛ همانطور که تیم ملی فوتبال ایران در شرایط سخت در بحرین موفق شد هر چهار بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و با افتخار به مرحله بعد صعود کند، تیم سایپا نیز با لطف و عنایت خدا و دعای خیر هواداران و خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا، بازی‌های تماشایی به نمایش خواهد گذاشت و تمام امتیازات مسابقات را از آن خود خواهد کرد.

 

او ادامه داد: شوک ناشی از اعلام ناگهانی رای کمیته استیناف که حقوق باشگاه سایپا را تضییع نمود، موجب شد روند موفقیت‌های تیم فوتبال سایپا با اختلال مواجه شود، اما من به غیرت و تعصب بازیکنان تیم سایپا اعتقاد و اعتماد کامل دارم و مطمئن هستم، توان و آمادگی لازم برای عبور از این شرایط را دارند، کادرفنی توانمند و آگاه تیم در کنار سرمربی پر تلاش و متعصب سایپا، تمام تمرکز و دقت نظر خود را به کار گرفته و برای بازی‌های آینده، برنامه‌ریزی های متعدد، انجام داده‌اند.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا یادآور شد: بازیکنان تیم فوتبال سایپا در پایان هفته به اردوی تدارکاتی اعزام خواهند شد تا در محیط مفرح و پر انرژی، تمرینات خود را دنبال کنند.

 

سراجی با اشاره به دستور کار هیئت مدیره باشگاه سایپا ابراز کرد کرد: از رئیس و اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم که تمام شرایط را برای موفقیت باشگاه سایپا مهیا کرده‌اند. جلسات روزانه هیئت‌مدیره برای پیگیری لحظه‌ای موضوعات مربوط به تیم فوتبال جزء برنامه های اصلی باشگاه سایپا شده است.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا یادآور شد: انرژی مثبت ناشی از همدلی، دوستی و برادری در باشگاه سایپا در تمام سطوح اعم از هیئت مدیره، مدیران، کارکنان و بازیکنان موجب خواهد شد نتایج خیره کننده‌ای حاصل و پیروزی‌های درخشان برای باشگاه سایپا به دست آید و همه شگفت زده این موفقیت‌های ارزشمند را تحسین خواهند کرد.

 

سراجی با ابراز امیدواری به نتایج دیدارهای پیش روی این تیم گفت: باشگاه سایپا خود را آماده می‌نماید تا در پایان مسابقات لیگ بیستم، جشن شکرگزاری و تقدیر از بازیکنان و کادر فنی را با حضور خیل کثیری از هواداران و پیشکسوتان برگزار کند. سایپا در فصل آینده، تیم قدرتمند و آماده‌ای را تدارک خواهد دید تا در فصل بعد برای کسب سهمیه حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رقابت نماید.

دیدگاه‌ها