کد خبر : 1767750 | 23 تیر 1400 ساعت 00:48 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

به اعتبار نیمکت ما توهین کردند؛

نوازی: مربی چهارم نساجی فحش ناموسی داد

مربی پدیده نسبت به اتفاقات پس از دیدار با نساجی مازندران به شدت معترض شد.

نوازی: مربی چهارم نساجی فحش ناموسی داد

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی در نشست خبری پس از دیدار نساجی و پدیده گفت: مسؤولان فدراسیون فوتبال برای سایر تیم‌ها و برای فوتبال این کشور ارزش قائل شوند. اصلا نمی‌شد در این چمن مصنوعی کار کرد و زمین افتضاح بود. از نظر من چمن مصنوعی به درد مدرسه فوتبال می‌خورد، نه اینکه لیگ برتر حرفه‌ای ایران در این زمین برگزار شود. ان‌شاالله با این اتفاقات و ماندن نساجی در لیگ برتر، چمن این ورزشگاه طبیعی شود چون به فوتبال نساجی و ایران کمک خواهد کرد.

 

او در خصوص داوری این بازی عنوان کرد: ما هم حواسمان به زمین مصنوعی بود، هم داور. از طرف دیگر نمی‌دانم مربی نساجی مازندران روی چه حسابی به اعتبار نیمکت ما توهین می‌کند؟ کل نیمکت آنها سنگین‌تر از نیمکت ما که نیست، نه بازیکن و نه مربی ملی دارند. مگر ما به کسی بی‌احترامی کردیم؟ فوتبال همین نیست.

 

 

مربی پدیده که با عصبانیت وارد سالن کنفرانس ورزشگاه شهید وطنی شده بود، ابراز کرد: من تیم شما را که در حال افتادن به لیگ دو بود، در لیگ یک نگه داشتم؛ شما چه کاری کردید؟ حواستان به تیم خودتان باشد که سقوط نکنید، بعد بیایید به مهدی رحمتی، محمد نوازی، علی سامره و ... که بازیکن ملی هستند، بی‌احترامی کنید. آنطور که شما تیم می‌گیرید، ما هم بلد هستیم ولی ما شخصیت داریم. من در نساجی بازی کردم و زحمت کشیدم، اما به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام، اما شما بخاطر اینکه جلو باشید، حاشیه درست می‌کنید و اعتراض دارید؟

 

او عنوان کرد: برای کمیته داوران هم متاسف هستم. یکی از اعضای تدارکات نساجی به آنالیزور تیم ما بی‌احترامی و حمله کرده و به یکی از بازیکنان ما توهین‌هایی انجام داد. مربی نساجی که اسمش عادل است، به من فحش ناموسی می‌دهد. بعد شما می‌گویید حرفی نزنیم؟ چطور حرف نزنم؟ بردید، نوش جان شما. خدا را شکر نساجی ماند و نوش جان مردم قائم‌شهر، اما اینکه به نیمکت تیم ما بی‌احترامی کنند، زشت است. امیدوارم این اتفاقات نیفتد. برای فوتبال ایران خوب نیست.

 

 

نوازی در واکنش به دو خبرنگار قائم‌شهری که عنوان کردند «شما پس از پایان مسابقه به سمت الهامی حمله کردید» گفت: من تهمت نمی‌زنم. من سابقه‌ام مشخص است. ناظر داوری و کمیته انضباطی باید دخالت کند و محرومیت داشته باشد. نه اینکه ۵۰۰ هزار تومان جریمه کند.

 

او با بیان اینکه ناظر فدراسیون فوتبال حرف‌های مربی نساجی را نشنیده است، ابراز کرد: مربی آنها به خود من حرف‌هایی را زده است. پس از پایان مسابقه که جشن گرفتند، مربی چهارم نساجی به بنده بی‌احترامی کرد. در جریان بازی هم سرمربی آنها به نیمکت ما توهین کرد.

 

نوازی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه «خود شما چطور تیم گرفتید؟» اظهار کرد: مثل همه مربیان. من به کسی تهمت نزدم.

دیدگاه‌ها