کد خبر : 1767788 | 23 تیر 1400 ساعت 09:59 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

در کامنت‌های اینستاگرام؛

کل‌کل ادامه‌دار پیکه و کاسیاس با چاشنی حرف‌های پرز

جرارد پیکه، مدافع با سابقه بارسا، پاسخی بامزه و زیرکانه به کامنتی که ایکر کاسیاس، اسطوره رئال مادرید، در اینستاگرام برای او نوشته بود، داد.

کل‌کل ادامه‌دار پیکه و کاسیاس با چاشنی حرف‌های پرز

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته انتشار یک فایل صوتی قدیمی از صحبت های فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، که در آن به ایکر کاسیاس و رائول گونزالس، اسطوره های این باشگاه، توهین می کرد، موجی از واکنش ها را بر انگیخته است.

در این میان جرارد پیکه هم نتوانست جلوی خود را بگیرد و پس از دریافت کامنتی از ایکر کاسیاس در اینستاگرام، هم تیمی سابق خود در تیم ملی اسپانیا را دست انداخت.

پیکه در آخرین پست خود در اینستاگرام، عکسی از خود منتشر کرده است که در آن ریش هایش را تراشیده و با توجه به ظاهر جدید خود زیر عکس کپشن زده: "جوان‌تر".

 

1622882

 

ایکر کاسیاس نیز در کامنتی به شوخی برای پیکه نوشت: "ابله".

پیکه بلافاصله با حاضر جوابی و با اشاره به رسوایی جدیدی که پرز، رییس باشگاه رئال، به بار آورده است به کاسیاس پاسخ داد: "ابله؟ این همان کلمه ای است که فلو درباره تو در آن فایل صوتی می گوید، درست است؟"

کاسیاس هنوز پاسخی به این کامنت نداده است و مشخص نیست که از این شوخی رنجیده یا نه، اما مدافع کاتالان تفریحش را کرده و دوست قدیمی و رقیب دیرینه خود را حسابی دست انداخته است.

 

1622883

 

فلورنتینو پرز در این فایل صوتی منتشر شده در ال کونفیدنسیال به انتقاد شدید از چند بازیکن رئال به خصوص ایکر کاسیاس و رائول گونزالس می پردازد؛ دو بازیکنی که در آن مقطع از مهره های ثابت و ستاره های غیر قابل انکار رئال بودند.

پرز در مورد کاسیاس و رائول می گوید: "او لیاقت دروازه بانی رئال را ندارد و نباید گلر تیم باشد. حساب کردن روی او اشتباه بزرگی بود. کاسیاس کلاه بزرگی بود که بر سر رئال رفت و رائول هم دومین کلاهبرداری است که شایستگی پوشیدن پیراهن رئال را ندارد. رائول بازیکن بدی است و فکر می کند باشگاه متعلق به اوست. او یک پیراهن هم نمی فروخت.

رائول ارزش رسانه ای ندارد و حتی یک پیراهن هم نمی فروشد. رائول واقعا بد است. او اعتقاد دارد خود رئال مادرید است، هم خودش و هم مدیربرنامه اش. رائول یکی از بزرگ ترین دلایلی است که رئال مادرید را ترک کردم. او مقصر اصلی است. رائول در حال نابود کردن رئال مادرید است. او پسر بد و وحشتناکی است."

 

 

 

پرز در ادامه این فایل صوتی توهین های بیشتری هم به کاسیاس کرده و گفته: " در مورد کاسیاس مشخص شد که دروازه بانی دیگر بهتر از اوست. بدبخت قد کوتاه و این زمانی که همراه نامزدش است بیشتر به چشم می آید. او مثل یک بچه یا یک سگ عروسکی است.

شاید خیلی ها ندانند ولی من با او رابطه خوبی دارم و فکر می کنم اگر قدش کمی بلندتر بود می توانست دروازه بان فوق العاده ای باشد. بازی با بارسا را یادت هست که 4-2 برنده شدیم؟ فردای همان بازی دیرتر در تمرینات حاضر شد. کسی که در برنابئو همه او را تشویق می کنند و خیلی بدشانس بود که من آن روز در تمرین بودم."

 

1622884

 

انتشار این فایل پس از 15 سال خشم باشگاه رئال را به دنبال داشته است. طبق گزارش آاس، در رئال معتقدند که انتشار این فایل به منظور لطمه زدن به حیثیت و اعتبار پرز بوده و علت اصلی آن به پروژه بزرگ سوپرلیگ مربوط می شود.

 

در بیانیه فلورنتینو پرز و در واکنش به این قضیه آمده است: "حرف هایی که مخفیانه توسط دکتر خوزه آنتونیو آبیان ضبط شده و سال هاست او در سو استفاده از آنها ناموفق بوده، به شکل عجیبی در روزنامه ال کونفیدنسیال و پس از گذشت سال ها منتشر می شود.

انتشار این فایل آن هم پس از این سال ها به خاطر مشارکت من در شکل گیری سوپرلیگ اروپاست. این قضیه را در اختیار وکلایم گذاشته ام و در حال بررسی اقدامات احتمالی هستیم."

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها