کد خبر : 1767811 | 23 تیر 1400 ساعت 11:23 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

جواد خیابانی و هادی عامل در راه المپیک توکیو

دو تن از گزارشگران باتجربه ورزش ایران برای پوشش زنده المپیک 2020 راهی توکیو می شوند.

جواد خیابانی و هادی عامل در راه المپیک توکیو

به گزارش "ورزش سه"، از روز یک مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه، المپیک توکیو رسما استارت می خورد و این رقابت ها تا 17 مردادماه در پایتخت ژاپن با حضور برترین های جهان در تمامی رشته های المپیکی ادامه خواهد داشت.


به سنت همیشگی صداوسیمای ایران نیز قصد پوشش این مسابقات را دارد و به همین منظور نفراتی را به توکیو اعزام خواهد کرد. طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما، شهاب قاسمی، جواد خیابانی و هادی عامل راهی توکیو می شوند و تیمی نیز در تهران وظیفه اجرای برنامه زنده توکیو 2020 را خواهند داشت.

 

1574532


شاید جذاب ترین قسمت ماجرا شنیدن گزارش کشتی های حساس المپیک بین نمایندگان ایران با رقبای خارجی با صدای هادل عامل از سالن برگزاری رقابت ها باشد. 


 روال پخش برنامه المپیک ۲۰۲۰ به این شکل است که همزمان با شروع این مسابقات روزانه از حدود ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت تهران تمامی مسابقات ورزشکاران و تیم‌های اعزامی ایران به طور کامل به صورت زنده پخش خواهد شد و این روند تا پایان رقابت‌های روز یعنی تاحدود ساعت ۱۷ ادامه می‌یابد. همچنین در ساعات انتهایی شب حدود ساعت ۲۳:۳۰ یک برنامه حدود ۱۰۰ دقیقه‌ای با بخش‌های مختلف همراه با حضور مهمانان و کارشناسان مختلف پخش خواهد شد. ضمن این که هر شب و به طور مستمر در این برنامه ارتباط مستقیم تصویری با دفتر توکیو برقرار خواهد شد.

دیدگاه‌ها