کد خبر : 1767840 | 23 تیر 1400 ساعت 13:30 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

درگیری های روی نیمکت ربطی به من ندارد؛

صادقی: همه می‌گفتند نساجی سقوط می‌کند

هافبک نساجی مازندران از روزهایی گفت که هیچکس امیدی به بقای این تیم نداشت.

صادقی: همه می‌گفتند نساجی سقوط می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، اکبر صادقی، هافبک نساجی مازندران در مورد پیروزی مقابل پدیده گفت: بچه هایمان واقعا حساسیت این بازی را درک کرده بودند. با توجه به شرایطی که آقای الهامی برای تیم ترسیم کرده بودند و از حساسیت این بازی گفته بودند، همه بچه ها تمرکز کرده و در زمین خودمان بازی خوبی انجام دادیم.

 

وی افزود: در نیمه اول می توانستیم کار پدیده را تمام کنیم ولی با توجه به حساسیت ها و فشارهایی که روی تیم هست در ضربات آخر کم دقت بودیم. در نیمه دوم تمرکزمان روی گل نخوردن بود و با لطف خدا و زحمت بچه ها توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. این برد را هم به هواداران تقدیم می کنیم.

هافبک نساجی با اشاره به شرایط سختی که این تیم در نیم فصل اول داشت گفت: زمانی که من نساجی را انتخاب کردم، این تیم فقط  9 امتیاز داشت. همه فکر می کردند که نساجی سقوط کرده است. یادم است که روزی که ما در جام حذفی بازی داشتیم، خبرنگار شهر خودمان می گفت که این تیم سقوط می کند و من می گفتم ما الان جام حذفی بازی می کنیم و چه ربطی به لیگ برتر دارد؟

 

صادقی تاکید کرد: الان که دارم با شما صحبت می کنم، تیم 29 امتیاز دارد و از روزی که آمدم به تک تک این بچه ها اعتقاد داشتم. تیم و شهر خوبی داریم و هواداران بزرگی داریم. نساجی واقعا کبیر است و جایگاهش خیلی بالاتر از این هاست. امیدوارم که یک روزی جایگاه واقعی نساجی را ببینیم.

 

وی در پایان در خصوص درگیری های آخر بازی گفت: درگیری های روی نیمکت ربطی به من ندارد. این در بازی های حساس پیش می آید. کادر فنی تیم پدیده واقعا انسان های بزرگی هستند و با توجه به شرایط بازی چنین اتفاقاتی عادی است.

دیدگاه‌ها