کد خبر : 1767858 | 23 تیر 1400 ساعت 14:21 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید پنجم یا ششم می‌شدیم

کعبی: این گل جوری چسبید که فقط شوت بزنم!

مدافع مس یک سوپر گل به ثمر رساند و اجازه نداد تیمش بازنده زمین را ترک کند.

کعبی: این گل جوری چسبید که فقط شوت بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان با کسب تساوی مقابل پیکان در رده یازدهم جدول ایستاده عقیل کعبی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: وقتی بازی ها به هفته پایانی می رسد استرس زیاد می شود و حساسیت بازی ها واقعا بالا است و بعضی تیم ها برای کسب سهمیه و بعضی تیم ها برای نیفتادن می جنگند. ما در تمام بازی ها عملکرد خوبی داریم ولی متاسفانه بازی را نمی بریم.


او در مورد اینکه چرا در دیدار با پیکان با پنج دفاع بازی کردند ادامه داد: آقای ربیعی با شناختی که از تیم حریف داشت و آنالیز هایی که انجام شده بود تصمیم گرفت  با سه دفاع بازی کنیم نه پنج نفر‌. توانستیم سوار بر بازی شویم ولی روی یک غفلت گل خوردیم ولی خدا را شکر توانستیم گل بزنیم و بازی را مساوی کردیم اصلا دوست نداشتیم در خانه بازی را به حریف واگذار کنیم.


مدافع مس در مورد شوت زیبایی که زد و تبدیل به گل شد عنوان کرد: خواستم شانس خودم را امتحان کنم و شوت بزنم که خدا را شکر تبدیل به گل شد.اینگونه گل زدن برای هر فوتبالیستی لذت بخش است و خوشحالم که به گرفتن یک امتیاز کمک کردم. این گل آنقدر به من چیسبید که دوست دارم از این به بعد بیشتر شانس خودم را امتحان کنم.

 

1623049


کعبی در پایان در مورد دیدار بعدی با صنعت نفت آبادان افزود: بازی در گرمای آبادان بسیار سخت است گرچه من کمی عادت دارم اما بچه های دیگر کمی سختشان است. تمرینات ویژه ای برای این بازی انجام می دهیم و فقط برد می خواهیم تا نتایج قبلی را جبران کنیم. می توانستیم به راحتی در رتبه پنجم، ششم قرار بگیریم ولی حیف که یکسری اتفاقات و بدبیاری ها اجازه نداد.

 

دیدگاه‌ها