کد خبر : 1767860 | 23 تیر 1400 ساعت 17:30 | 26.7K بازدید | 1 دیدگاه

کمک می کنم پی اس جی قهرمان اروپا شود

راموس: نیمار متقاعدم کرد تا به پی اس جی بیایم

سرخیو راموس فاش کرد که با نیمار در مورد پیوستن به پی اس جی حرف زده و در نهایت متقاعد شده این کار را انجام دهد.

راموس: نیمار متقاعدم کرد تا به پی اس جی بیایم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس چند روزی است که کار خود در پی اس جی را شروع کرده و با حضور در تمرینات پیش فصلT از انگیزه های بالایش برای یک فصل خاطره انگیز خبر داد.

راموس رئال را پس از 16 سال ترک کرده و دوست دارد در پی اس جی ثابت کند که شایستگی این را داشت تا قراردادی دو ساله از رئال دریافت کند. مشکل بزرگ در عدم توافق او با رئال بر سر همین مساله بود. باشگاه مادریدی به راموس قراردادی یک ساله پیشنهاد داده بود که مورد قبول او قرار نگرفت.

 

 

1623048

 

 

راموس در مصاحبه با اکیپ و در مورد دیدگاه اسپانیایی ها در مورد پی اس جی گفت:« پی اس جی فقط یک پروژه جدید نیست. این تیم سال هاست فوتبال خوبی بازی می کند و مدعی برای فتح همه جام هاست. همین دو سال اخیر پی اس جی تا یکقدمی قهرمانی چمپیونزلیگ هم پیش رفت. ستاره هایی چون دی ماریا، امباپه، نیمار و.... را دارد و به شخصه بی تاب این هستم تا به تیم برای رسیدن به اهدافش کمک کنم. پی اس جی 51 سال پیش تاسیس شده و تاکنون فاتح لیگ قهرمانان نشده است. قطعا کمک به تیم برای رسیدن به این هدف، فوق العاده خواهد بود.»

 

 

1623054

 

 

نقش نیمار در پیوستن به پی اس جی:« من و نیمار از شش یا هفت سال پیش همیشه در تماس بوده ایم. زمانی که او در بارسا و من در رئال بودم نیز این ارتباط وجود داشت. رابطه دوستانه ما فوق العاده است و بله، او هم مثل دی ماریا و کیلور ناواس مرا برای پیوستن به پی اس جی ترغیب کرد. قبل از پیوستن به پی اس جی با او و خیلی های دیگر حرف زدم. برای مثال لئوناردو مدیر ورزشی و ناصر الخلیفلی مدیر باشگاه نیز به شیوه خودشان مرا متقاعد کردند.»

 

صحبت با آنچلوتی:« خیر. برای کارلتو احترام زیادی قائلم و دو سال خیلی خوب را در رئال داشتیم ولی با او نه قبل و نه بعد ازپیوستن به پی اس جی صحبت نکردم.»

 

 

دیدگاه‌ها