کد خبر : 1767875 | 23 تیر 1400 ساعت 15:24 | 18.8K بازدید | 5 دیدگاه

استقلالی‌ها بدون دریافتی به مصاف پرسپولیس می‌روند!

با وجود وعده مسئولان باشگاه اما اعضای تیم استقلال هیچ پولی قبل از دربی پایتخت دریافت نمی‌کنند.

استقلالی‌ها بدون دریافتی به مصاف پرسپولیس می‌روند!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه زمان زیادی تا دربی پایتخت باقی نمانده اما استقلال همچنان در گیر مشکلات مالی است. از مدت ها قبل مدیران باشگاه استقلال وعده داده بودند قبل از دربی پایتخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی و اجرایی پرداخت شود اما حالا در فاصله 24 ساعت تا دربی این اتفاق نیفتاد و البته نمی‌افتد.


نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال امروز وقتی با پرسشی درباره پرداختی مالی به اعضای تیم مواجه شد، گفت: «ما پرداختی نداشتیم. قرار شد بعد از مسابقه با پرسپولیسی به بازیکنان پول پرداخت شود!»


این صحبت های عبداللهی در شرایطی است که مدیران باشگاه قول داده بودند قبل از دربی بازیکنان و کادرفنی شارژ مالی شوند.


حال اینکه چطور استقلالی ها بازهم نتوانستند به وعده خود عمل کنند، جای پرسش دارد. در شرایطی که رقیب استقلال امروز 10 درصد شارژ مالی شد، استقلالی ها همچنان پولی نگرفته اند و ممکن است همین موضوع روی روند این تیم در دربی تاثیرگذار باشد.
با این شرایط احتمالا باید شاهد آن باشیم که اعضای تیم استقلال بعد از دربی پایتخت و هرنتیجه ای که رقم بخورد بار دیگر علیه مدیریت باشگاه موضع گیری کنند.


فرهاد مجیدی فعلا برای آنکه آرامش تیمش برهم نخورد اجازه مصاحبه به هیچ کس در استقلال نمی‌دهدو حتی خودش هم به نشست های خبری نمی‌رود و باید دید آیا بعد از دربی اتفاق دیگری رخ می‌دهد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها