کد خبر : 1767882 | 23 تیر 1400 ساعت 16:00 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

سرانجام، بازگشت هالند به تمرینات دورتموند (عکس)

ارلینگ هالند امروز در تمرینات پیش فصل دورتموند حاضر شد ولی شایعات پیرامون او همچنان ادامه دارند.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان ارلینگ هالند، ستاره 20 ساله و نروژی در سال های اخیر باعث شده بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او اقدام کنند. در حال حاضر به نظر می رسد تنها باشگاه چلسی از شرایط مالی مناسب برای خرید ارلینگ هالند برخوردار باشد و مدافع قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از همین حالا اقدامات خود برای جذب ارلینگ هالند در فصل تابستان را آغاز کرده است. گفته می شود چلسی حاضر است 175 میلیون یورو نیز برای این انتقال هزینه کند.

 

 

1623085

 

 

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند دو روز پیش و در پاسخ به این سوال که چرا ارلینگ هالند طبق برنامه قبلی به محل تمرینات دورتموند مراجعه نکرده است، به حالت تمسخر گفت:« ارلینگ همین حالا نیز انگلیس است. احتمال جدایی هالند؟ هیچ چیز تغییر نکرده است. ما برای حضور ارلینگ در فصل جدید به طور کامل برنامه ریزی می کنیم.»

 

 

1623086

 

 

هالند امروز بالاخره در محل تمرینات دورتموند حاضر شد و ویدیویی کوتاه از پاس‌کاری های بین او و مارکو روزه مربی جدید باشگاه در وبسایت و نیز صفحات اجتماعی دورتموند منتشر شده است.

طبق ادعای بیلد، امروز زمانی که از هالند در مورد آینده اش سوال پرسیده اند، تنها به یک لبخند اکتفا کرده و حاضر نشده پاسخ روشنی بدهد.

 

 

1623087

 

1623088

دیدگاه‌ها