کد خبر : 1767905 | 23 تیر 1400 ساعت 17:17 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

اطمینان خاطر ندود به یک هوادار یووه درباره رونالدو

گزارش شده که پاول ندود نایب رئیس باشگاه یوونتوس به یک هوادار این تیم، اطمینان خاطر داده که کریستیانو رونالدو به زودی در تمرینات شرکت خواهد کرد.

اطمینان خاطر ندود به یک هوادار یووه درباره رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، از مدت‌ها قبل شایعات زیادی در رابطه با آینده کریستیانو رونالدو مطرح شده است. در واقع بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که فوق ستاره پرتغالی قصد دارد از بیانکونری جدا شود اما در عین حال هنوز هیچ منبع معتبری این خبر را تایید نکرده و خود رونالدو نیز تا به این لحظه ابهامات را برطرف نکرده است. 

 

 

1619464

 

 

در همین حال یکی از منابع ایتالیایی گزارش داده که نایب رئیس باشگاه یوونتوس یعنی پاول ندود در یک گفت و گوی کوتاه با یکی از هواداران بیانکونری به او اطمینان خاطر داده که کریستیانو رونالدو به تمرینات پیش فصل یووه اضافه خواهد شد. بر اساس این گزارش ندود به هوادار یووه گفته است: "او می آید، او می آید." 

گفتنی است کریستیانو رونالدو در حال حاضر کنار خانواده اش تعطیلات تابستانی را پشت سر می‌گذارد؛ این در حالی است که دیگر ستاره های یوونتوس که در این مدت با تیم های ملی شان نبوده اند، در حال حاضر مشغول پشت سر گذاشتن تست های پزشکی پیش از آغاز فصل هستند تا تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید یعنی ماسیمیلیانو آلگری آغاز کنند. 

 

 

1619638

 

 

اما این اظهارنظر ندود نیز نمی‌تواند تضمین کند که کریستیانو رونالدو در فصل آینده هم لباس یوونتوس را بر تن خواهد کرد و تنها باید منتظر هفته‌های آینده ماند تا تصمیم نهایی فوق ستاره پرتغالی مشخص شود.

دیدگاه‌ها