کد خبر : 1767910 | 23 تیر 1400 ساعت 18:16 | 24.3K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش شدید‌الحن ذوبی‌ها به صحبت‌های محمود فکری؛

باشگاه ذوب‌آهن: دوران هوچی‌گری تمام شده است

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با صدور بیانیه‌ای نسبت به جنجال‌های دیدار روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان واکنش داشت.

باشگاه ذوب‌آهن: دوران هوچی‌گری تمام شده است

به گزارش "ورزش سه" سبزپوشان اصفهانی شب گذشته در مسجدسلیمان موفق به پیروزی مقابل نفت شدند تا از منطقه خطر بگریزند و امیدواری‌شان برای بقا بیشتر شود، پس از این پیروزی، محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به عملکرد برخی بازیکنان خودی معترض شد و آن‌ها را متهم به کم‌کاری کرد.

 

حالا باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با صدور بیانیه‌ای نسبت به صحبت‌های انجام شده در رسانه‌ها پس از دیدار شب گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان بیانیه‌ای را منتشر کرده است؛ در این بیانیه آمده است:

 

نخست اینکه هر ناظر بی طرفی با بررسی  نتایج اخیر تیم نفت مسجدسلیمان اذعان خواهد داشت که این تیم در ده بازی گذشته خود دو برد، دو مساوی و شش باخت داشته که سه باخت آن پی در پی بوده! آیا بازیکنان این تیم با تیم نساجی هم در هفته نوزدهم تبانی کرده بودند که نفت با نتیجه 2بر صفر در خانه خود متحمل شکست شد!؟؟ یا هفته هجدهم که دو بر یک مقابل پر سپولیس تیم بازنده میدان بود!؟ یا دوبر صفر در مقابل فولاد؟

 

سوال ما از مربی نفت مسجدسلیمان که پس از سومین باخت خود در هفته های اخیر این چنین بی پروا به بازیکنان تیم خودش و بقیه تهمت می زند این است که در مورد بازی های مذکور چه جوابی دارد؟

 

به گفته کارشناسان فوتبال وی  در طی 16 دیدار از لیگ بیستم هم نیز نتوانست انتظارات را بر آورده کند  ؛ایشان بهتر است به جای هیاهوی بسیار برای هیچ!  به فکر دفاع از کیان و آبروی تیم ریشه دار شهر اولین‌ها باشد و با فریادهای بیهوده نگاه  هواداران و مردم  مظلوم و نجیب مسجدسلیمان را از اشتباهات فاحش فنی خود به جای دیگری منحرف نسازد.

 

تیم فوتبال و باشگاه ریشه دار ذوب آهن  اصفهان و هواداران فهیم آن ، در طول 53 سال قدمت پر افتخار خود همیشه پرچمدار اخلاق و جوانمردی بوده و خواهد بود و خود مکتبی  ، برای اخلاق مداری و جوانمردی است.

دیدگاه‌ها