کد خبر : 1767934 | 23 تیر 1400 ساعت 19:27 | 26.8K بازدید | 11 دیدگاه

انگیزه‌های متفاوت رمضانی برای دربی (عکس)

آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت استقلال، می تواند یکی از روزهای تاریخی و عجیب شهرآورد تهران را رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا برگزاری دربی تهران باقی نمانده و سرخابی های پایتخت باید در دیداری که منجر به شکست یکی از تیم ها می شود، به مصاف هم بروند. دیداری که برای دو تیم انگیزه های متفاوتی را ایجاد کرده است. آبی پوشان به دنبال کسب یک جام پس از 3 سال هستند و پرسپولیس نیز قصد دارد باز هم در لیگ داخلی دبل کند.


در این میان، یکی از بازیکنان از انگیزه های کاملا متفاوتی برخوردار است. آرمان رمضانی آخرین یاغی فوتبال ایران است که در انتقالی مستقیم و بی سر و صدا از پرسپولیس به استقلال پیوست. بازیکنی که در تابستان از سایپا راهی سرخپوشان پایتخت شد و امیدوار بود به همراه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد.


آرزوهای رمضانی در پرسپولیس رنگ واقعیت به خود نگرفت و او بدون زدن حتی یک گل، به صورت توافقی از این تیم جدا شد و در روزی که کمتر کسی فکرش را می کرد، به استقلال پیوست. انتقال غیر منتظره ای که باعث تعجب هواداران دو تیم شد و با توجه به عملکرد رمضانی در پرسپولیس، حساسیت زیادی ایجاد نکرد.


با این وجود، رمضانی در دیدارهایی که به عنوان یار جانشین برای استقلال به میدان می آمد، پرتلاش و دونده ظاهر می شد و مزد این تلاشش را در آبادان گرفت. او که در دقایق پایانی به میدان آمده بود، به طلسم ناکامی هایش در ثانیه های پایانی خاتمه داد و با گلی سه امتیازی، خبر از بازگشتش به فرم ایده آل داد.


او در بازی بعدی مقابل پدیده از ابتدا به میدان رفت و اتفاقا باز هم موفق به گلزنی شد. بازیکنی که به دلیل عدم گلزنی در پرسپولیس، توسط هواداران این تیم دست انداخته می شد در 2 بازی متوالی دو گل بسیار حساس برای استقلال به ثمر رساند و نشان داد از زیر فشاری که به دلیل عدم گلزنی در جمع سرخ های پایتخت برایش ایجاد شده بود، خارج شده است.
رمضانی در دیدارهای بعدی تیمش نیز باعث آزار خط دفاعی حریفان می شد و مجیدی نیز با اعتماد به او، رمضانی را از ابتدا به زمین مسابقه می فرستاد. البته هر چند که مهاجم بلند قامت آبی ها در 3 بازی گذشته در امر گلزنی ناموفق بود ولی تلاش او در خط حمله بر کسی پوشیده نیست.


حالا رمضانی فاصله زیادی تا دیدار دوباره با هم تیمی های سابقش ندارد. مهاجمی که از انتخاب پرحاشیه اش خبر داد ولی راهی استقلال شد. او به دنبال اثبات خودش به فوتبال ایران در تیم رقیب بود. رمضانی در بازی های اخیر خوب و موثر واقع شده و شاید گلزنی در دربی بتواند تا همیشه او را در دل هواداران استقلال جا دهد. باید دید مهاجم بلند قامت آبی پوشان فردا در صورت حضور در میدان، چه عملکردی را از خود به نمایش می گذارد.

 

دیدگاه‌ها