کد خبر : 1767935 | 23 تیر 1400 ساعت 19:45 | 51.1K بازدید | 8 دیدگاه

یووه و رد پیشنهاد نجومی چلسی برای ستاره ایتالیایی

کریستین فالک، خبرنگار مطرح بیلد، مدعی شد که باشگاه یوونتوس پیشنهاد 100 میلیون یورویی چلسی برای جذب فدریکو کیه زا را رد کرده است.

یووه و رد پیشنهاد نجومی چلسی برای ستاره ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بیانکونری فصل گذشته فاتح جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا شد اما می توان گفت که یوونتوس تحت هدایت سرمربی سابق خود یعنی آندره‌آ پیرلو روزهای نه چندان خوبی را سپری کرد تا جایی که آن ها نهایتاً در هفته پایانی سری آ بود که توانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست بیاوردند.

 

با این وجود یکی از معدود نکات مثبت یوونتوس در فصل گذشته درخشش ستاره جوانی به نام فدریکو کیه زا در این تیم بود؛ ستاره ای که در کنار کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان بانوی پیر در فصل 21-2020 به شمار می‌آمد و در 33 مسابقه برای این تیم در سری آمار خوب 9 گل و 9 پاس گل را از خود به ثبت رساند.

 

 

1577064

 

 

اما این عملکرد فوق‌العاده فدریکو کیه زا در رقابت های یورو نیز ادامه داشت و این ستاره جوان با درخشش در ترکیب آتزوری به تیم روبرتو مانچینی در راه کسب عنوان قهرمانی کمک کرد؛ موضوعی که باعث شده او به یک مهره نقل و انتقالاتی جذاب تبدیل شود و بسیاری از غول های اروپایی به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن باشند.

 

در همین راستا نشریه بیلد آلمان و خبرنگار مطرح آن یعنی کریستین فالک مدعی شده اند که باشگاه چلسی پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای جذب فدریکو کیه زا به یوونتوس ارائه داده که با پاسخ منفی این باشگاه تورینی روبه‌رو شده است. در واقع به نظر می‌رسد که بیانکونری حاضر نیست به هیچ قیمتی این بازیکن را به فروش برساند.

 

 

1623045

دیدگاه‌ها