کد خبر : 1767949 | 23 تیر 1400 ساعت 20:58 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماموران تست دوپینگ در دربی حذفی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از انجام آزمایش دوپینگ در دیدار فردای پرسپولیس و استقلال خبر داد.

ماموران تست دوپینگ در دربی حذفی 

به گزارش "ورزش سه" غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره آزمایش دوپینگ برای شهرآورد فردا در جام حذفی گفت: طبق روال همیشگی ما که در مسابقات لیگ برتر تست آنتی‌دوپینگ انجام می‌شود، در این مسابقه هم که فردا قرار است برگزار شود، همکاران ما حضور پیدا خواهند کرد و اقدام به انجام تست دوپینگ خواهند کرد.

 

وی افزود: دو روش وجود دارد؛ به صورت تصادفی یا هدفمند که همکاران‌مان براساس وضعیت موجود تصمیم می‌گیرند از کدام روش استفاده کنند.

 

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره انجام تست دوپینگ در دیگر بازی‌ها به ویژه لیگ یک گفت: هزینه‌ها بالاست و با توجه به شرایط فعلی و موضوع کرونا، امکان نمونه‌گیری از همه رده‌های سنی امکان‌پذیر نیست اما تلاش‌مان این است که از رده‌های مختلف لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو و فوتسال نمونه‌گیری انجام دهیم.

 

نوروزی درباره المپیک و اعزام تیم پزشکی از ایران توضیح داد: ما تمامی اقداماتی که نیاز بوده برای این موضوع انجام دادیم و طبق اطلاعاتی که از کلینیک محل برگزاری مسابقات گرفتیم، وسایل کامل و مجموعه‌های کامل کلینیکی در محل بازی‌ها وجود دارد و ما هم در حد توان و خیلی محدود، امکانات پزشکی همراه خودمان داریم که آن‌جا بتوانیم خدمات لازم و کافی را به ورزشکاران عزیز ارائه بدهیم.

دیدگاه‌ها