کد خبر : 1767954 | 23 تیر 1400 ساعت 21:45 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

چیرو ایموبیله:

قهرمانی ایتالیا را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی‌کنم

چیرو ایموبیله، مهاجم باتجربه تیم ملی ایتالیا هنوز جشن قهرمانی این تیم در اروپا را باور ندارد.

قهرمانی ایتالیا را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چیرو ایموبیله در طول تورنمنت یورو 2020 در اغلب مسابقات در ترکیب ثابت آتزوری قرار داشت و البته تنها دو بار موفق به گلزنی شد. این ستاره باتجربه که سال گذشته فاتح جایزه کفش طلای اروپا نیز شده بود، از اعتماد روبرتو مانچینی تشکر کرده و مدعی شد قهرمانی در یورو را با هیچ اتفاق دیگری در دنیا عوض نمی کند.

 

چیرو ایموبیله گفت: "آنچه در روزهای اخیر و در جشن قهرمانی ایتالیا اتفاق افتاده دیوانه کننده است ما هنوز این اتفاقات را باور نداریم. شماره تلفن من در اختیار عموم قرار گرفته و من پیام ها و تماس های زیادی دریافت کرده ام. ما پاداش عملکرد خود را هنگام سوار شدن به اتوبوس روباز و حرکت در شهر گرفتیم. تماشای هوادارانی که احساس غرور می کردند فوق العاده بود.

 

1623161

 

روبرتو مانچینی در این مدت به من فرصت ابراز وجود داد و من از او متشکرم. دوست داشتم کمی بیشتر موفق به گلزنی شوم، اما قهرمانی را با هیچ چیز دیگری در دنیا عوض نمی کنم. شما باید به رویاهای خود ایمان داشته باشید.

 

من کارم را از یک شهر کوچک به نام توره آنونزیاتا شروع کردم و حالا قهرمان اروپا هستم. من واقعا می خواهم از همه هواداران برای حمایت شان در این مدت تشکر کنم. حالا همه ایتالیایی ها باید احساس کنند قهرمان اروپا هستند."

دیدگاه‌ها