کد خبر : 1767970 | 23 تیر 1400 ساعت 23:24 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

بنیتس: از اعتراضات هواداران اورتون نمی ترسم

رافا بنیتس، سرمربی جدید اورتون تاکید کرد از واکنش تند هواداران این تیم هراسی ندارد.

بنیتس: از اعتراضات هواداران اورتون نمی ترسم

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اورتون از انتصاب رافا بنیتس به عنوان سرمربی جدید باشگاه خوشحال نبوده و بارها و به عناوین مختلف اعتراض خود را نشان داده بودند. حالا رافا بنیتس در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی جدید اورتون مدعی شد از بنرهای اعتراض آمیز هواداران این باشگاه هراسی ندارد.

 

رافا بنیتس گفت: "انتخاب اورتون برای من آسان بود، زیرا می خواستم با یک تیم رقابت طلب به میادین بازگردم. مطمئنا این بنرها باعث عقب نشینی من نمی شود و من اطمینان پیدا کردم که حضور در اورتون یک فرصت فوق العاده است. نصب این بنرها چیزی نیست که من از آن بترسم و احساس من برعکس است درباره بنرها می توانیم در مورد یک یا دو نفر صحبت کنیم، اما شما همه ماجرا را نمی دانید."

 

1623180

 

رافا بنیتس در زمان حضور خود در آنفیلد، یک بار اورتون را یک باشگاه کوچک توصیف کرد. او درمورد این موضوع گفت: "این صحبت مربوط به خیلی وقت پیش است. شما برای باشگاه خود می جنگید و این همان کاری است که من حالا نیز انجام خواهم داد. من برای اورتون مبارزه کنم. سعی خواهم کرد در هر بازی بالاترین میزان تلاش خود را انجام دهم و واقعا خوشحالم که این باشگاه هر روز بزرگ تر از قبل می شود.

 

من با برخی از بازیکنان اصلی تیم مکالماتی داشته ام و همه آنها نیز تصور می کردند این تیم چیزی کم دارد و ما باید همین موضوع را حل کنیم. ذهنیت برنده باید از روز اول تا آخرین روز بر فکر بازیکنان تیم اورتون حاکم باشد."

 

رافا بنیتس همچنین تاکید کرد که دانکن فرگوسن به عنوان دستیار سرمربی خود در این باشگاه باقی خواهد ماند: "دانکن مرد افسانه ای اورتون بوده و تجربه فوق العاده ای دارد. او با مهارت مربیگری و درک شرایط بازیکنان برای ما عنصری مهم خواهد بود."

دیدگاه‌ها