کد خبر : 1767974 | 23 تیر 1400 ساعت 23:49 | 24.3K بازدید | 2 دیدگاه

حمایت سولسشر از ستاره مغضوب تیم ملی انگلیس

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد به حمایت از مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی تیمش پرداخته است.

حمایت سولسشر از ستاره مغضوب تیم ملی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد در جریان دیدار فینال یورو 2020 برابر تیم ملی ایتالیا ضربه خود را به دیرک دروازه زده و یکی از عوامل اصلی شکست دراماتیک این تیم لقب گرفت. اما اوله گونار سولسشر شجاعت این مهاجم جوان برای زدن پنالتی را تحسین کرده و مدعی شد مارکوس رشفورد در آینده با قدرت بیشتری باز خواهد گشت.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "می دانید، مسئله این است که وقتی برای زدن یک پنالتی قدم برمی دارید، به نظر من همینجا نیز یک برنده محسوب می شوید. شما مسئولیتی بزرگ را به عهده گرفتید، بنابراین من فکر می کنم این یک ویژگی شخصیتی فوق العاده است که قدم برداشته و با خود بگویید من با عواقب این کار مقابله خواهم کرد.

 

1623185

 

ممکن است تبدیل به یک قهرمان یا پنالتی را از دست بدهید. اما  این فوتبال است، شما از این اتفاقات درس گرفته و قطعا قوی تر باز می گردید. من بازیکنان زیادی را در این باشگاه ندیده ام که بگویند دیگر نمی خواهند پنالتی بزنند. من می دانستم که مارکوس راشفورد دست خود را بالا برده و می گوید که می خواهد پشت توپ قرار گیرد.

 

من برای لوک شاو نیز بسیار خوشحالم. من بازی او را تماشا می کردم و با خود می گفتم چه اتفاقی افتاده؟ او به خط حمله اضافه می شد و ما علاقه داشتیم به یک سوم دفاعی حریف برسد. ما می دانیم که لوک شاور چقدر از نظر فنی مستعد و ماهر بوده و به خوبی قادر به ضربه زدم به توپ است."

دیدگاه‌ها