کد خبر : 1767993 | 24 تیر 1400 ساعت 10:25 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

چالهان اوغلو: فقط یک نفر در میلان من را می‌خواست

هاکان چالهان اوغلو، هافبک جدید اینتر تاکید کرد مشتاق بازی کردن برای این تیم در فصل پیش رو است.

چالهان اوغلو: فقط یک نفر در میلان من را می‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، چهار سال بعد از انتقال از لورکوزن به میلان، هاکان چالهان اوغلو برای تمدید قرارداد با روسونری به توافق نرسیده و این تیم را به مقصد اینتر، رقیب همشهری ترک کرد. حالا این هافبک ترکیه ای در مصاحبه ای در مورد دلایل جدایی از میلان و البته اشتیاق برای بازی کردن زیر نظر سیمونه اینزاگی صحبت کرده است.

 

هاکان چالهان اوغلو گفت: "این طبیعی است که هواداران ناراحت باشند، اما من اولین نفری نیستم که این کار را انجام داده ام و البته آخرین نفر نیز نخواهم بود، زیرا بازیکنان زیادی از میلان به اینتر یا بالعکس انتقال پیدا کرده اند. با کمال احترام به میلان، من فقط می خواستم به آینده خود را در نظر بگیرم. طی چهار سال کارهای زیادی برای میلان انجام داده و به همه احترام گذاشتم، اما فصل جدیدی با لباس اینتر پیش رو داشته و حالا مشتاق شروع این فصل هستم.

 

1623225

 

استفانو پیولی تنها کسی بود که واقعا می خواست من در میلان بمانم. من بارها با او صحبت کردم، اما پیولی به تصمیم من احترام گذاشت و بهترین ها را برایم آرزو کرد. انتقال به اینتر نیز خیلی سریع اتفاق افتاد و من تماس های زیادی از طرف پیرو آسیلیو و سیمونه اینزاگی دریافت کردم. اگر کسی واقعا نشان دهد که شما را در تیم خود می خواهد، این رفتار باعث می شود شما بخواهید راهی آن تیم بشوید.

 

من سیستم 2-5-3 اینزاگی را دوست دارم. لوئیز آلبرتو در لاتزیو این نقش را برای تیم اینزاگی به عهده داشت و ما واقعا شبیه هم هستیم. پیولی شرایط خوبی را برای من فراهم کرد و او به من اجازه داد در نقشی که دوست دارم بازی کنم و به همین دلیل بود که پاس گل های زیادی دادم. حالا نیز در انتظارم موقعیت های گلزنی را برای روملو لوکاکو و لاوتارو مارتینز ایجاد کنم."

دیدگاه‌ها