کد خبر : 1767999 | 24 تیر 1400 ساعت 10:58 | 67.2K بازدید | 5 دیدگاه

عجیب ترین هوادار لئو مسی؛ پیرمرد 100 ساله! (عکس)

لیونل مسی حالا یک هوادار متعصب دیگر خود را پیدا کرده؛ هرنان 100 ساله با دفتر یادداشتی عجیب.

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر و با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی، ارتباط نزدیک تری بین ستاره های بزرگ و هواداران در سراسر دنیا ایجاد شده و هر از چندگاهی شاهد قددرانی بازیکنانی محبوب از هواداران‌شان به طرق مختلف هستیم. اما این بار داستان این هوادار لیونل مسی متفاوت از دیگران است. هرنان، پیرمرد 100 ساله و آرژانتینی، طرفدار پر و پا قرص لئو مسی بوه و هر زمانی این بازیکن در تیم ملی آرژانتین یا بارسلونا به میدان می رود، اما تمام گل های این بازیکن را با جزئیات یادداشت می کند.

 

1623231

 

حالا این داستان به گوش لیونل مسی رسیده و او با انتشار ویدئویی خطاب به این طرفدار 100 ساله خود از او تشکر کرده است. یکی از اعضای خانواده هرنان نیز پاسخ مسی را به گوش او رسانده و واکنش هرنان بسیار هیجان انگیز بوده و خیلی خوشحال شده است. لیونل مسی در پیام خود گفت: "کارهای شما به گوش من رسید و به نظر من این رفتار دیوانه وار و فوق العاده است. من حتی خودم نیز اینگونه گل های خود را به خاطر نمی سپارم و می خواستم از شما بابت کاری که انجام می دهید تشکر کنم."

 

1623233

 

حالا هرنان از طریق صفحه نوه اش که کار پدربزرگ را برای دیگر کاربران توضیح داده، در اینستاگرام مشهور شده است. هر گل لیونل مسی در یک پرونده عجیب و منحصر به فرد به صورت دست نویس ثبت می شود. هرنان در این رقیب تاریخ، نام تیم رقیب و گلی که لئو به ثمر رسانده را یادداشت می کند و البته به نظر فعلا که پایانی در انتظار این روند نیست.

 

1623232

دیدگاه‌ها