کد خبر : 1768009 | 24 تیر 1400 ساعت 11:29 | 45K بازدید | 3 دیدگاه

لباس تیم برزیلی نقشه جغرافیاست!

یک هوادار خوش ذوق اتلتیکو مینیرو طرح جالبی برای لباس سالگرد تاسیس این باشگاه در نظر گرفته است.

لباس تیم برزیلی نقشه جغرافیاست!

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ 23 مارچ باشگاه اتلتیکو مینیرو 113 ساله شد و این باشگاه برای گرامی‌داشت سالگرد تاسیس خود مسابقه ای را به راه انداخت که مورد استقبال هواداران این تیم نیز قرار گرفت. این باشگاه از هواداران خود خواست پیراهنی را طراحی کنند که نشان دهنده خاستگاه و ارزش های این باشگاه باشد.

 

1623248

 

استقبال طرفداران از این چالش بیش از حد انتظار بود و بیش از 500 پروژه ارسال شد. حدود هزار نفر نیز برای تعیین طرح برنده رای دادند و این لباس رتبه اول را از آن خود کرد. قرار شد این نسخه به شکلی محدود توسط باشگاه به فروش برسد، اما استقبال به حدی بود که حالا رکورد فروش این طرح جدید باشگاه اتلتیکو مینیرو در حال شکسته شدن است.

 

1623250

 

برنده این مسابقه لوکاس آدریانو، یکی از طرفداران قدیمی اتلتیکو مینیرو بود که طرح خود را در تاریخ 23 ژوئن ارائه داده و شاهد بیش از پنج هزار لایک و هزار بازنشر بود. او نقشه ای دقیق از منطقه جغرافیایی این باشگاه را روی لباس طراحی کرده که بیانگر پراکندگی هواداران اتلتیکو مینیرو در منطقه است.

 

این باشگاه اعلام کرد تا همینجا بیش از 35 هزار سفارش ثبت شده و این استقبال ممکن است مدت زمان فروش را افزایش دهد. شعار "ما به میناس احترام می گذاریم" که اشاره به ایالت میناس گرایس بوده نیز روی این طرح حک شده است. بازگشت باشگاه اتلتیکو مینیرو به تورنمنت لیبرتادورس باعث افزایش دوباره محبوبیت این باشگاه شده و فعلا که این طرح به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها