کد خبر : 1768018 | 24 تیر 1400 ساعت 12:00 | 43.2K بازدید | 2 دیدگاه

آنتونیو کاسانو؛

انتقاد از دوناروما: بهترین گلر جهان به PSG نمی‌رود!

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، از انتخاب جی جی دوناروما، دروازه‌بان با استعداد این کشور در پیوستن به باشگاه پاری سن ژرمن انتقاد کرد.

انتقاد از دوناروما: بهترین گلر جهان به PSG نمی‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و رئال مادرید، از اینکه جانلوئیجی دوناروما به پاری سن ژرمن پیوسته ابراز تاسف کرد. کاسانو از این موضوع که دروازه‌بان درخشان و با استعداد آتزوری به جای پیوستن به یکی از تیم های قدرتمند و قدیمی اروپایی راهی پاریس شده است به شدت انتقاد کرد.

 

1623165

 

کاسانو در این باره گفت: "چرا PSG؟ اگر او بهترین دروازه بان جهان است، بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا به دنبال جذب او نیستند؟ مانوئل نویر اکنون 36 ساله است، اگر دوناروما اکنون بهترین دروازه بان جهان است، با تیبو کورتوا و مارک آندره تراشتگن رقابت کند و آنها را از میدان به در کند. به جای این کارها اما او به PSG رفت!"

 

کاسانو در ماه های گذشته نیز همواره یکی از منتقدان این دروازه بان جوان ایتالیایی بود و پیشتر وقتی که شایعاتی مبنی بر پیوستن دوناروما به بارسا مطرح شد، گفته بود: "دوناروما حتی یکی از پنج دروازه بان برتر جهان هم نیست. در بارسلونا او ذخیره تراشتگن می شود که یکی از سه دروازه بان برتر جهان است."

 

1622062

 

روز گذشته پاری سن ژرمن رسما اعلام کرد که جیجی دوناروما با قراردادی پنج ساله و تا 30 ژوئن 2026 به این باشگاه پیوسته است. دوناروما در طول شش فصل حضور در تیم میلان، 215 بازی در سری آ، 16 بازی در لیگ اروپا و 12 بازی در جام حذفی ایتالیا انجام داده و با پیراهن روسونری بود که برای خود نامی دست و پا کرده و به سنگربان اصلی آتزوری تبدیل شد.

 

این دروازه بان جوان که اخیرا به همراه تیم ملی ایتالیا قهرمان یورو 2020 نیز شده، در جریان ضربات پنالتی مقابل تیم ملی اسپانیا در نیمه نهایی و انگلیس در فینال درخشید و عنوان بهترین بازیکن یورو 2020 را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها