کد خبر : 1768023 | 24 تیر 1400 ساعت 18:45 | 359.4K بازدید | 53 دیدگاه

بازگشت ارسلان و وریا، نیمکت نشینی مهدی پور

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس اعلام شد

فرهاد مجیدی برای دیدار حساس مقابل پرسپولیس، ترجیح داده است تا با هر دو هافبک میانی خود یعنی اسماعیلی و رضاوند وارد زمین شده و مهدی پور نیمکت نشین شد.

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره لحظه موعود فرا رسید و دو تیم استقلال و پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های سالهای اخیر خود به مصاف هم می روند. دیداری که یک طرف آن امشب با جام حذفی وداع می کند و طرف دیگر راهی دیدار نیمه نهایی شده تا به کسب جام قهرمانی نزدیک و نزدیک تر شود.


فرهاد مجیدی برای دیدار امروز مقابل پرسپولیس، تیمش را با همان ترکیبی که حدس زده می شد روانه میدان کرده است. او از هر دو هافبک میانی تیمش یعنی اسماعیلی و رضاوند استفاده کرده و مهدی پور نیمکت نشین است. ضمن اینکه ارسلان مطهری از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

 

 

* بازگشت حسینی به دربی پس از 324 روز
در حالیکه رشید مظاهری هر دو دربی برگزار شده لیگ بیستم را درون دروازه استقلال قرار گرفته بود، حالا و برای شهرآورد حساس امروز، حسینی انتخاب اول فرهاد مجیدی است. گلر آبی پوشان در هفته های گذشته عملکرد خوبی را از خود ارائه داده و موفق به ثبت 4 کلین شیت در 5 بازی آخر شده است. حسینی به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در دربی تهران و در جریان بازی است.
سنگربان آبی پوشان امیدوار به تکرار روز خوب دربی سال گذشته دو تیم در جام حذفی است. جایی که او با مهار پنالتی احمد نوراللهی، زمینه ساز پیروزی تیمش در آن دیدار شد و استقلال را به فینال جام حذفی رساند. باید دید سنگربان آبی پوشان امروز چه عملکردی را برابر خط حمله پرسپولیس از خود به نمایش می گذارد.

 

 

* حضور عارف غلامی در خط دفاع
سیاوش یزدانی که به عنوان رهبر خط دفاعی استقلال، در هفته های گذشته خوب و درخشان ظاهر شده است. او به همراه محمدحسین مرادمند دیوار محکمی را برابر حریفان خود ساخته بودند و در دربی امروز نیز به میدان می روند.
نکته مهم درخصوص خط دفاعی استقلال، رسیدن عارف غلامی بود.  او در دیدار با سایپا دچار آسیب دیدگی شد و از زمین بازی بیرون رفت. با این وجود، تلاش پزشکان استقلال جواب داد و او می تواند برای تیمش به میدان برود.

 

 

* مهدی پور نیمکت نشین شد
مهدی مهدی پور در بازی های گذشته در کنار مسعود ریگی برای تیمش به میدان می رفت و کمربند خط میانی تیمش را محکم می کرد. اما فرهاد مجیدی ترجیح داد تا همچون دیدار با سایپا، مهدی پور را نیمکت نشین کرده و به صورت همزمان از فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند استفاده کند. آنها در کنار مسعود ریگی در میانه میدان انجام وظیفه می کنند.

 

 

* بازگشت نادری به چپ، وریا در سمت راست
سمت راست استقلال دارای ابهام زیادی بود. 4 بازیکن کاندیدای حضور در این پست بودند اما در نهایت این وریا غفوری بود که به انتخاب نخست فرهاد مجیدی برای شهرآورد تبدیل شد. کاپیتان آبی پوشان که به دلیل آسیب دیدگی در بازی های گذشته غایب بود، حالا از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته است. محمد نادری نیز تنها گزینه فرهاد برای بازی در سمت چپ بود که برای سومین بار مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.

 

 

* بازگشت ارسلان به ترکیب ثابت
فرهاد مجیدی در بازی با سایپا رمضانی را از ابتدا به زمین فرستاد اما تعویض طلایی ارسلان مطهری جواب داد و او 2 بار دروازه حریف را باز کرد. آمادگی مطهری، مجیدی را مجاب کرد تا او را از ابتدا به زمین مسابقه بفرستد. او در کنار مهدی قایدی امیدهای اصلی گلزنی آبی پوشان هستند. مهاجم بوشهری استقلال که در هفته های گذشته آماده نشان داده، قصد دارد باز هم ستاره تیمش در دربی تهران باشد.

 

 

ترکیب استقلال برای بازی با پرسپولیس:


سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – عارف غلامی – مسعود ریگی – آرش رضاوند – محمد نادری – وریا غفوری – فرشید اسماعیلی – ارسلان مطهری – مهدی قایدی

دیدگاه‌ها