کد خبر : 1768037 | 24 تیر 1400 ساعت 12:46 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: شایعات در مورد لواندوفسکی طبیعی است

یولیان ناگلزمان، سرمربی جدید بایرن مونیخ در مورد احتمال جدایی رابرت لواندوفسکی از این تیم صحبت کرد.

ناگلزمان: شایعات در مورد لواندوفسکی طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فوق العاده رابرت لواندوفسکی در سال های اخیر باعث شده علیرغم 33 ساله بودن این مهاجم لهستانی، باز هم شایعاتی در مورد تمایل تیم های بزرگ به جذب او مطرح شود و امسال نیز رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی به دنبال او هستند. یولیان ناگلزمان مدعی شد با توجه به آمار گلزنی لواندوفسکی، طبیعی است که چنبن شایعاتی در مورد این بازیکن شنیده شود.

 

یولیان ناگلزمان گفت: "شایعات در مورد آینده و احتمال جدایی رابرت لواندوفسکی از مدت ها قبل و فکر می کنم از زمان پیوستن او به بایرن مونیخ وجود داشته است. من فکر می کنم این موارد برای بازیکنی که متخصص گلزنی بوده امری طبیعی است و تقریبا هر باشگاهی علاقمند به داشتن چنین بازیکنی خواهد بود.

 

1604273

 

اما من فکر می کنم از سوی دیگر خود لواندوفسکی می داند در مونیخ از چه جایگاه و شرایط برخوردار است. من با او صحبت کرده و پیامی برای رابرت ارسال کردم. من خیلی دوست ندارم اولین مکالمه ای با یک بازیکن، بلافاصله در مورد آینده و شرایط قراردادش باشد.

 

باید همه بدانیم وضعیت مالی باشگاه چگونه بوده و ابعاد ویروس کرونا چه تاثیری بر شرایط گذاشته است. من در گذشته نیز گفتم که همیشه در یک باشگاه باید در مورد اوضاع نقل و انتقالات، شرایط تیم، برنامه ریزی تیم و چشم اندازها صحبت کرد و این موضوع اهمیت دارد. باید اطمینان حاصل کنیم که همه چیز با روال منطقی پیش می رود و قرار نیست کار دیوانه واری انجام دهیم."

دیدگاه‌ها