کد خبر : 1768041 | 24 تیر 1400 ساعت 13:02 | 22K بازدید | 3 دیدگاه

تیم‌های اروپایی دنبال او می‌آیند

فریبا: قایدی درست و حرفه‌ای زندگی می‌کند

بازیکن اسبق استقلال می گوید این تیم شرایط پیروزی در دربی را دارد و از نظر روحی و فنی مشکلی ندارد.

فریبا: قایدی درست و حرفه‌ای زندگی می‌کند

به گزارش ورزش سه، قبل از دیدار حساس دربی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس علیه هم بیانیه هایی صادر کردند بهتاش فریبا در این باره گفت : زمان ما اینگونه نبود بیرون از زمین به هم احترام می گذاشتیم و داخل زمین حرف هایمان را می زدیم ولی الان صفحات مجازی که آمده همه چیز را به هم ریخته است. به هر جهت هر کدام شروع کرده باشند کار درستی نیست. اگر هم می خواستند روحیه حریف را پایین بیاورند باید مدلش را عوض می کردند که به هویت باشگاه توهین نکرده باشند.


او در مورد اینکه فرهاد مجیدی در زمان بازیگری اش عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشته و این موضوع الان در زمان سرمربیگری به کمکش می آید یا خیر ادامه داد: به نظر من فرهاد مجیدی شرایط بردن را دارد، با علم بر اینکه پرسپولیس تیم خوبی دارد ولی شرایط امروز استقلال از جهت روحی روانی و فنی بسیار خوب است و در ۶,۷ بازی اخیر همه را برده اند و فقط یک بازی مساوی کردند. شنیده ام که وریا غفوری هم رسیده و از آن طرف  دیاباته هم خیلی خوب تمرین کرده. هر کدام از این بازو های فرهاد مجیدی با حضورشان قطعا قدرت تیم و درصد پیروزی را  بالا می برند. من خیلی امیدوارم این اتفاق بیفتد.


پیشکسوت استقلال در مورد اینکه دوست دارد کدام بازیکن استقلال به پرسپولیس گل بزند گفت: برای من فرق نمی کند چه کسی گل بزند ما دلمان می خواهد تیممان برنده شود و البته من نظرم روی مهدی قایدی است و انشاالله گل می زند‌. ما در زمان منصوریان قایدی را آوردیم و بسیار هم سخت بود چون پرسپولیس هم همان سال دنبالش بود. سال اول خیلی کم سن و سال بود و رفته رفته اوج گرفت. از زمان استراماچونی استخوان ترکاند و به تیم ملی دعوت شد و گل هم زد. همه این ها نشان می دهد این بازیکن رو به پیشرفت است و زندگی شخصی اش درست بوده و خوب استراحت و تمرین کرده و راه پیشرفت را رفته تازه اول راه است و من فکر می کنم که در یکسال آینده طوری بازی کند که تیم های اروپایی به دنبالش بیایند.

دیدگاه‌ها