کد خبر : 1768068 | 24 تیر 1400 ساعت 16:00 | 25.4K بازدید | 9 دیدگاه

نشان‌های ستاره‌ای برای گلزنی الف میم در دربی

نشانه هایی از دربی های گذشته این باور را در ذهن هواداران ایجاد کرده که امروز، می تواند روز گلزنی ارسال مطهری باشد.

نشان‌های ستاره‌ای برای گلزنی الف میم در دربی

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری که چند ماهی در زدن گل برای استقلال ناکام بود، در بازی قبل پایش به گلزنی باز شد و توانست از طلسمی که به آن دچار شده بود، رهایی یابد. البته تعطیلات لیگ برتر و همچنین بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی باعث افزایش تعداد روزهای گل نزدن مطهری شد و در صورتی که بازی ها طبق روال عادی برگزار می شد، این طلسم اینقدر به درازا کشیده نمی شد.


مطهری که در بازی با سایپا برای دقایقی کوتاه به میدان آمد، دو بار دروازه حریف را باز کرد تا با روحیه بسیار بالایی برای دربی امروز پای به زمین مسابقه بگذارد. جدا از حواشی پیش آمده در فضای مجازی میان او و بازیکنان پرسپولیس، او انگیزه های دیگری نیز برای باز کردن دروازه حامد لک دارد.

 

1623366


مطهری با یک گل دیگر، به رکورد 4 گل مجتبی جباری و فرهاد مجیدی در شهرآوردهای تهران می رسد. علاوه بر این، ارسلان می تواند با گل زدن به پرسپولیس بیش از پیش نزد هواداران تیمش محبوب شود اما نشانه های جالب توجهی از این بازیکن وجود دارد که شانس گلزنی او را بالا می برد.


مطهری در سال 98 نخستین بازی خود در شهرآورد تهران را انجام داد و دست بر قضا موفق به دبل شد. او در حالی دو بار دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد که هفته قبل از آن موفق شده بود یک گل به نفت مسجدسلیمان بزند. در واقع مطهری پس از گلزنی در دیدار قبل از دربی، در شهرآورد هم برای تیمش گل زد.


در دربی جام حذفی سال گذشته، مطهری هفته قبل از شهرآورد برابر شاهین بوشهر به میدان رفت و در امر گلزنی ناکام بود. این گل نزدن های ارسلان به دربی هم کشیده شد و او نتوانست به رادوشویچ گل بزند اما تیمش در ضربات پنالتی برنده از زمین خارج شد.


در بازی رفت لیگ بیستم، او ابتدا دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد و سپس در دربی نیز پایش به گلزنی باز شد. اما در هفته پیش از شهرآورد برگشت، او نتوانست دروازه ذوب آهن را باز کند و سپس در دربی هم ناکام بود و استقلال با یک گل تن به شکست داد.

 


اما حالا مطهری هفته قبل از دربی دو بار دروازه سایپا را باز کرده و اگر او بخواهد همین روند را ادامه دهد، باید به حامد لک گل بزند. نکته جالب دیگر اینکه او هر 3 گلش در دربی تهران را در شهرآوردهای زوج به ثمر رسانده است. مطهری در دربی های شماره 92 و 94 سه بار به پرسپولیس گل زد و حالا دربی شماره 96 نیز در پیش است.


باید دید این بازی با اعداد برای مطهری جواب می دهد و او موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس خواهد شد یا این روند جالب، متوقف خواهد شد.

دیدگاه‌ها