کد خبر : 1768077 | 24 تیر 1400 ساعت 18:17 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال ستاره انگلیسی به سیتی منتفی شد؟ (عکس)

انتشار تصاویر جک گریلیش در رونمایی از کیت جدید استون ویلا خبر خوبی برای هواداران سیتی نبود.

به گزارش "ورزش سه"، 3 هفته پیش اعلام شد که منچسترسیتی با درخواست پپ گواردیولا پیشنهادی 100 میلیون پوندی(116 میلیون یورو) آماده کرده تا به استون ویلا برای جذب جک گریلیش ارائه دهد.

طق این گزارش، هافبک 25 ساله خلاق و بازی ساز که گاه به عنوان بال نیز بازی می کند، با سیتی به توافق شخصی دست یافته و سیتیزن ها حاضرند برای شکار او 100 میلیون پوند هزینه کنند. انتقالی که در تاریخ لیگ برتر بی سابقه است و رکوردشکن خواهد بود و بسیار بعید است که استون ویلا در برابر چنین پیشنهادی مقاومت کند.

 

 

1616090

 

 

طبق گزارش دیلی میل و نیز نشریه سان، این انتقال قرار بود پس از پایان کار انگلیس در یورو 2020 نهایی شود اما روز گذشته انتشار تصاویری از لباس جدید باشگاه استون ویلا بر تن جک گریلیش، طرفداران ویلا خود را امیدوار و خوشحال کرد.

 

 

1623384

 

 

گریلیش که با ظاهری جدید و متفاوت از قبل و در حالی که پاهای خود را به سمت بالا در ویلاپارک نشان می دهد، در این پوستر به تصویر کشیده شده است، همچنین در یک ویدیوی تبلیغاتی که توسط باشگاه استون ویلا منتشر شده، جک گریلیش در حالی که عشق خود را به باشگاه شهر خود ابراز می کند، حضور دارد.

 

 

1623383

 

 

هافبک تیم ملی انگلیس در گفتگویی کوتاه گفت:« همه می دانند رنگ های پیراهن استون ویلا برای من چه معنایی دارد. من تمام زندگی ام به عنوان پسر ویلا بوده ام و دوست دارم در این باشگاه بازی کنم.»

همین جملات به علاوه ویدیوها و پوسترها کافی بود تا هواداران متقاعد شوند جک گریلیش فصل بعد هم در استون ویلا ماندگار است.

 

دیدگاه‌ها