کد خبر : 1768114 | 24 تیر 1400 ساعت 21:12 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

تکل به موقع فرجی روی پای قایدی (عکس)

فرشاد فرجی در نیمه نخست دیدار با استقلال عملکرد خوبی داشت و به نوعی بهترین بازیکن زمین نیز بود.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول شهرآورد 96 یکی از کم حادثه و کسل کننده ترین تقابل های دو تیم بود. بازیکنان سرخابی های پایتخت بیشتر سعی داشتند با کنترل بازی، روی گل نخوردن تمرکز کنند و همین مسئله باعث شد شاهد بازی زیبایی نباشیم.


یکی از معدود بازیکنان خوب بازی در نیمه اول، فرشاد فرجی بود. مدافع سرخپوشان که به دلیل آسیب دیدگی سیدجلال حسینی برای اولین بار از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته بود، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و مانع از خودنمایی مهاجمین استقلال شد.

 


در یکی از صحنه های حساس بازی، روی اشتباه بازیکنان پرسپولیس توپ به مهدی قایدی رسید و مهاجم تند و تیز آبی پوشان در دوئلی تک به تک با فرجی قرار گرفت. در صورتی که باشوی کوچک می توانست از فرجی عبور کند، در مصافی تک به تک با حامد لک قرار می گرفت.


اما مدافع پرسپولیس در این صحنه بسیار خوب عمل کرد و با یک تکل به موقع روی پای قایدی، توپ او را زد. قایدی که از تکنیک بالایی برخوردار است، نتوانست در این صحنه از پس فرجی بربیاید و در نبردی رو در رو با این بازیکن، مغلوب شد.

 


علاوه بر این، فرجی در نیمه نخست با 9 عملکرد دفاعی مثبت و 2 نبرد هوایی موفق بازی خوبی را از خود ارائه داد. مدافع پرسپولیس 89 درصد از پاس هایش در نیمه اول به سلامت به مقصد رسیدند تا او در کنار سیاوش یزدانی بهترین بازیکنان زمین باشند.

دیدگاه‌ها