کد خبر : 1768134 | 24 تیر 1400 ساعت 23:08 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی می‌بینی گواردیولا تو را می‌خواهد...

محرز: از منچسترسیتی بزرگ‌تر نمی‌بینم

ریاض محرز، وینگر الجزایری منچسترسیتی، در فصل گذشته با هدایت پپ گواردیولا قهرمان لیگ برتر و کارابائو کاپ شد و اصلا قصد ندارد که سیتی را ترک کند.

محرز: از منچسترسیتی بزرگ‌تر نمی‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز اذعان داشت که نمی تواند ببیند چه چیزی ممکن است بالاتر از بازی کردن در منچسترسیتی باشد و با تأکید بر تعهد طولانی مدت خود به بازی در ورزشگاه اتحاد به دنبال اضافه کردن جام های بیشتر به افتخارات خود است.

این ستاره الجزایری از زمانی که از لستر سیتی به منچسترسیتی پیوست قهرمان لیگ برتر، FA Cup و کارابائو کاپ شده است. او همچنین در فصل پیش با هدایت گواردیولا تا فینال چمپیونزلیگ نیز پیش رفت و به اضافه کردن این جام به ویترین افتخاراتش بسیار نزدیک شده بود.

در حالی که گواردیولا در میان تهدیدهای پنهان چندین رقیب قهرمانی به دنبال تغییر در نفرات خود و تقویت تیم است، چهره های کلیدی مانند سرخیو آگوئرو در ماه های گذشته از این باشگاه خداحافظی کرده اند. اما اکنون محرز در ارزیابی آینده خود اصرار دارد که علی رغم تغییراتی که در اطراف او رخ داده، می خواهد در تیمی که بسیار دوست دارد، زیر نظر مربی که بسیار ستایش می کند، بماند.

 

1623526

 

محرز در پاسخ به سوال کانال یوتوب Oui Hustelگفت: "چه می شود اگر بخواهم به جاهای بالاتری برسم؟ واقعا نمی دانم چه چیزی ممکن است بالاتر از منچسترسیتی باشد.

شرکت در یک رقابت قهرمانی در یک کشور دیگر؟ نه. من واقعاً عاشق انگلیس هستم و فوتبال انگلیس فوق العاده است. من نمی خواهم آنجا را ترک کنم. هنوز اینجا اهدافی دارم که باید دنبال کنم.

وقتی می بینی گواردیولا تو را می خواهد، واقعا باعث غرور است. جا افتادن در اینجا آسان نبود، اما رابطه امروز ما، همه می دانند که عالی است."

 

1623525

 

محرز همچنین درباره نژادپرستی در فوتبال صحبت کرد و گفت که احساس می کند نهادهای قانونگذار این ورزش در مقابله با این چالش ناموفق بوده اند. البته او در عین حال تایید می کند که هر مجازاتی هم که برای این رفتارها تعیین شود باز هم کسانی خواهند بود که مرتکب چنین اعمالی شوند.

 

محرز گفت: "من معتقدم که مقامات باید شدت و حدت بیشتری به خرج بدهند و تحریم ها و مجازات های سنگین تری را تعریف کنند. آنها باید شدیدتر باشند تا این آدم ها دست از این کارهایی که می کنند بردارند.

در غیر این صورت این مسئله ادامه خواهد یافت. اما همیشه دو یا سه نفر احمق خواهند بود که به هر حال خرابکاری می کنند."

 

دیدگاه‌ها