کد خبر : 1768138 | 24 تیر 1400 ساعت 23:18 | 97.5K بازدید | 23 دیدگاه

سید در نقش سید؛ از رحمتی تا حسینی با پیراهن زرد

این شیرجه، استقلال را خوشبخت کرد(عکس)

دروازه بان شماره یک استقلال در ادامه روند موفقیت آمیز خود بار دیگر برای تیمش مثمرثمر واقع شد و توانست عامل صعود آبی ها شود.

 این شیرجه، استقلال را خوشبخت کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی؛ این نام دوباره یکی از محبوب ترین ستاره های استقلال شده است. دروازه بانی که از دوران نوجوانی در استقلال رشد کرد و فراز و نشیب های زیادی را در این تیم تحمل کرده، حالا به عنوان کاپیتان دوم آبی ها بار دیگر توانسته تاثیرگذاری خودش را نشان بدهد.


حسینی بعد از دورانی که با آرامش کامل روی نیمکت نشست تا رشید مظاهری برای تیمش بازی کند ، پاداش صبر خود را در هفته های گذشته گرفته و حالا او بار دیگر جایگاه قبلی خود را در ترکیب استقلال بازپس گرفته است. خصوصا حالا که او درست مثل دربی حذفی سال گذشته در صعود تیمش نقش اصلی را ایفا کرد و با گرفتن پنالتی آخر پرسپولیس، با دستانی باز شده جشن پیروزی در ورزشگاه آزادی گرفت.

 

 

 

 


سیدحسین اگرچه در 4 پنالتی اول پرسپولیس نتوانست نقش تاثیرگذاری داشته باشد، اما درست سر بزنگاه کاری که باید را انجام داد و عامل صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی شد. وقتی عیسی آل کثیر ضربه پنالتی اش را به آسمان کوبید و مهدی قایدی نیز نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و توپ را به تور بچسباند، وقت آن رسید تا حسینی ناجی تیمش شودو البته که این دروازه بان باتجربه نقشش را به خوبی ایفا کرد. 

 


حسینی در ضربه آخر پنالتی پرسپولیس به خوبی دست مهدی عبدی را خواند و با پریدن به سمت راست خودش ضربه این بازیکن که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد را مهار کرد تا در نهایت استقلال 4 بر 3 در ضربات پنالتی به برتری برسد و البته همه در دربی ای که از نظر فوتبالی چنگی به دل نزد، نقش کاپیتان دوم آبی ها بیشتر به چشم بیاید.


نقشی که در گذشته عادت داشتیم از سیدمهدی رحمتی دروازه بان سابق آبی ها و سرمربی کنونی پدیده مشهد ببینیم و حالا حسینی با بیشتر شدن تجربه اش درست مانند رحمتی برای استقلالی ها خاطره سازی می کند.

 

 

 


دستان بازشده، خنده هایی که بند نمی آمد و دویدن های سریع در چمن ورزشگاه آزادی در آن لحظات به خوبی خوشحالی دروازه بانی که بار دیگر توانایی های فنی اش را نشان داده را به تصویر گذاشت. او بعد از ثبت عکس های جذاب و البته تصاویر یادگاری با هم تیمی هایش در مستطیل سبز در حالی که پیراهنش را در آورده بود تا کمک خواستنش از صاحب الزمان(عج) و حک شدن این نام روی زیر پیراهنی بیشتر به چشم بیاید، با چشمانی اشک بار خدایش را شکر کرد تا پاداش همه سختی هایی که در فصل جاری کشید را گرفته باشد.


دروازه بان شماره یک استقلال با این عملکرد خوب رکوردهای دیگری را نیز از خود برجای گذاشت؛ او برای اولین بار در دربی پایتخت توانست دروازه اش را بسته نگه دارد و کلین شیت کند. اتفاقی که برایش بسیار ارزشمند بود و می تواند به آینده اش کمک کند. حسینی به رکورد کلین شیت های متوالی اش هم ادامه داد. او حالا در 7 بازی گذشته که در ترکیب استقلال قرار گرفته فقط یک گل دریافت کرده تا مشخص شود بی جهت نیست که مجیدی، حسینی را به رشید مظاهری ترجیح داده است.

 


بی تردید حسینی با ادامه روند کنونی برای بازی های آینده نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و یکی از مهره هایی است که مجیدی نیز روی او حساب باز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها