کد خبر : 1768158 | 24 تیر 1400 ساعت 23:50 | 76K بازدید | 6 دیدگاه

عکس ویژه دربی را ببینید

عبور عیسی آل کثیر و مهدی قایدی از کنار هم در ضربات پنالتی. ثانیه های سخت و نفس گیری بود و در نهایت قرعه به نام آبی افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که عیسی آل کثیر پشت ضربه پنالتی ایستاد کمتر کسی تصور می کرد او ضربه اش را به سقف آسمان بزند چون یک مهاجم ششدانگ بشمار می رود و چارچوب دروازه را به خوبی می شناسد اما همانی شد که غیر قابل تصور بود. ضربه او به جای تور دروازه سقف آسمان را شکافت. عیسی آل کثیر در این صحنه مغموم به سمت هم تیم هایش بر می گردد و در مسیر بازگشت در اوج اینکه به خاطر از دست دادن ضربه پنالتی مغموم بود حتما دعا می کرد که مسبب حذف پرسپولیس نشود؛ ضربه پنالتی مهدی قایدی اوت شود یا حامد لک آن را بگیرد. مهدی قایدی مسرور از این اتفاق به فکر فرو رفت و حتما تصویر سازی می کرد تا ثانیه هایی بعد دروازه حامد لک را باز می کند و همه به سمت او هجوم می آورند و... 

 

 

 

 

عیسی آل کثیر خوش شانس بود بعد از اینکه پنالتی چهارم پرسپولیس را از دست داد حامد لک ضربه مهدی قایدی را از آن خود کرد و مهدی قایدی خوش شانس بود بعد از اینکه ضربه پنالتی را از دست داد سید حسین حسینی ضربه مهدی عبدی را دفع کرد و در نهایت این استقلال بود که در ضربات پنالتی 4-3 برنده شد و به دور بعدی بازی ها صعود کرد. 

 

و بار دیگر تکرار می کنیم فاصله موفقیت و ناکامی در فوتبال خیلی کوتاه است. اگر ضربه سر عیسی آل کثیر در جریان بازی تبدیل به گل می شد بازی به ضربات پنالتی کشیده نمی شد. فوتبال بازی اشک ها و لبخندهاست. بازی لحظه هاست. درست در همان لحظه هایی که فکر می کنی برنده ای بازنده می شوی و گاهی فکر می کنی کار تمام شده و برنده ای اما بازنده می شوی. مهدی قایدی و عیسی آل کثیر هم در جریان بازی موقعیت از دست دادند و هم در ضربات پنالتی و در این بین مهدی قایدی خوش شانس بود که در پایان بازی صعود استقلال را جشن گرفت.

 

عکس:امیر خیرخواه

دیدگاه‌ها