کد خبر : 1768163 | 24 تیر 1400 ساعت 23:56 | 46.6K بازدید | 9 دیدگاه

امیری در آمار بهترین، مرادی تعویض طلایی فرهاد

بابک؛ مرد غافلگیرکننده دربی (عکس)

بر اساس آمار وحید امیری بهترین بازیکن دیدار امشب پرسپولیس و استقلال به شمار می‌آمد.

به گزارش "ورزش سه"، مانند دربی حذفی گذشته در مسابقه امشب بین دو تیم پرسپولیس و استقلال نیز شاهد این بودیم که بازی در وقت های قانونی و اضافی با تساوی به پایان برسد و نهایتاً این ضربات پنالتی باشد که تیم برتر زمین را تعیین می‌کند؛ جایی که استقلال موفق شد با نتیجه 4-3 بر حریف دیرینه خود غلبه کند و راهی نیمه‌نهایی جام حذفی شود.


 
اما بر اساس آمار و ارقام وحید امیری بهترین بازیکن زمین در مسابقه امشب به شمار می آمد. بازیکن فوق‌العاده و خستگی‌ناپذیر قرمزها امشب نیز همان ثبات همیشگی که از او سراغ داشتیم را به نمایش گذاشت و با وجود باخت پرسپولیس عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه داد. 

 

1623586

 

وحید امیری با نمره 7.8 بهترین بازیکن دربی امشب به شمار می‌آمد. او در مجموع آمار سه تکل موفق، پنج قطع توپ و پنج دریبل را به ثبت رساند و نهایتاً سه خطا نیز از بازیکنان استقلال گرفت تا یک بار دیگر تاثیر بالای خود را در ترکیب قرمزها نشان داده باشد. 

 

اما با این حال نمی توان از عملکرد فوق العاده بازیکن تعویضی استقلال نیز به راحتی عبور کرد. در نیمه دوم بازی فرهاد مجیدی، بابک مرادی را به جای محمد نادری به زمین مسابقه فرستاد و از او در پست دفاع چپ بازی گرفت؛ جایی که شاید مرادی تا پیش از این کمتر آن را تجربه کرده بود. 

 

بابک مرادی در مدت زمان حضور خود در بازی خستگی ناپذیر نشان داد و چندین و چند بار با نفوذ های خود از جناح چپ پرسپولیس، مدافعان این تیم را آزار داد و به نوعی می توان از او به عنوان تعویض طلایی فرهاد مجیدی در مسابقه دربی امشب نام برد.

دیدگاه‌ها