کد خبر : 1768181 | 25 تیر 1400 ساعت 01:08 | 28.3K بازدید | 9 دیدگاه

فقط یکی، دو موقعیت به آنها دادیم؛

نویدکیا: فولاد بهتر از ما پنالتی زد

سرمربی سپاهان معتقد است در جریان مسابقه نمایش بهتری از فولاد داشتند.

نویدکیا: فولاد بهتر از ما پنالتی زد

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا پس از شکست سپاهان مقابل فولاد در نشست خبری اظهار کرد: فکر می‌کنم رقابت جانانه ای شاهد بودیم. در نیمه اول موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم، اما روی چند اشتباه در بازی‌سازی یکی، دو موقعیت به فولاد دادیم ولی در مجموع به نظرم بازی فیزیکی و تاکتیکی بود که هر دو تیم سعی داشتند کارهای خود را به نحو احسن انجام بدهند.

 

او ادامه داد: یک تغییر تاکتیک داده بودیم و سعی داشتیم اجازه بدهیم تا دو مدافع مرکزی آنها بازی‌سازی کنند که در این کار موفق بودیم، اما در بدترین زمان بازی در شروع وقت‌های اضافه یک گل خوردیم و پس از آن یک اخراجی دادیم که شرایط ما را بدتر کرد.

 

سرمربی سپاهان اضافه کرد: با یک بازیکن کمتر ریسک بزرگی انجام دادیم و چند تعویض داشتیم که همه آنها هجومی بود تا شانس خودمان را امتحان کنیم. در تعویض‌ها موفق بودیم و به گل رسیدیم؛ بازی را با همان شرایط ادامه دادیم، اما متاسفانه نتوانستیم شانس خودمان را بیش از این برای رسیدن به دروازه امتحان کنیم.

 

نویدکیا در خصوص شکست سپاهان در ضربات پنالتی گفت: پنالتی ۵۰-۵۰ است و آنها بهتر از ما ضربه زدند، مبارک آنها باشد و به فولادی‌ها و مردم خوزستان تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه راهشان موفق باشند.

دیدگاه‌ها