کد خبر : 1768187 | 25 تیر 1400 ساعت 08:06 | 62.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشک های آذری بعد از حذف سپاهان (عکس)

تیم فولاد با پیروزی مقابل سپاهان، به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافت.

اشک های آذری بعد از حذف سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، 3 دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، پنج شنبه شب برگزار شد. در آخرین بازی این شب که بامداد روز جمعه به پایان رسید، تیم فولاد موفق شد، حریف خود سپاهان را در ضربات پنالتی شکست داده و به جمع 4 تیم نهایی راه یابد.

 

1623643

 

فولاد که با پیروزی مقابل ماشین سازی و قشقایی به جمع 8 تیم نهایی صعود کرده بود، از ساعت 21:30 روز پنج شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف سپاهان رفت. دیدار دو تیم در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل همراه بود. در 30 دقیقه وقت اضافه، قفل دروازه ها شکست اما با رقم خوردن تساوی یک بر یک، تعیین برنده به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

1623644

 

تیم فولاد در ضربات پنالتی موفق تر عمل کرد و توانست با گل کردن 6 ضربه از 7 ضربه خود، سپاهان را 5 بر 4 شکست دهد. محسن فروزان که با تشخیص نکونام در دقیقه 120 وارد زمین شد، ستاره اهوازی ها در ضربات پنالتی بود که توانست دو ضربه حریف را مهار کند.

 

1623646

 

بعد از رقم خوردن این پیروزی شیرین، شاهد برپایی جشن صعود در ورزشگاه شهدای فولاد بودیم؛ جایی که بازیکنان، کادرفنی و مدیران فولاد سرمست از پیروزی بزرگ مقابل سپاهان، همدیگر را به آغوش کشیده و مشغول پایکوبی شدند. در این میان چهره سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد از همه دیدنی تر بود. او در حالی که از شدت شادی، اشک در چشمانش حلقه زده بود، بازیکنان و مربیان فولاد را به آغوش کشیده و پا به پای سایر اعضای تیم به شادی پرداخت.

دیدگاه‌ها