کد خبر : 1768193 | 25 تیر 1400 ساعت 08:19 | 26.4K بازدید | 4 دیدگاه

فرجی سورپرایز موفق دربی پایتخت

مدافع میانی پرسپولیس یک روز موفق را در ترکیب تیمش و در غیاب سیدجلال حسینی پشت سر گذاشت.

فرجی سورپرایز موفق دربی پایتخت

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی که اولین دربی فیکس خود را دنبال می‌کرد، نمایش موفقی در جدال با خط تهاجمی زهردار آبی‌ها از خود به جا گذاشت تا خلا غیبت کاپیتان این تیم نیز کمتر به چشم بیاید.

 

مدافع مازنی پرسپولیس که اولین دربی خود را هرچند با برد ولی با خاطره تلخ محرومیت به پایان رسانده بود، در این جدال شانس این را یافت تا در غیاب سیدجلال حسینی در ترکیب فیکس سرخ‌ها به میدان برود و روز پرفروغی را به جا بگذارد.

 

او در همان دقایق ابتدایی بازی توانست مرادمند را با کارت زرد مواجه کند تا همتایش در تیم رقیب مجبور به بازی محتاطانه تا پایان بازی شود و البته دقایقی بعد نیز یکی از جنجالی‌ترین صحنه های بازی را رقم زد تا این موضوع به بحث اصلی سرخ‌ها بعد از شکست تبدیل شود؛ حرکت خطای سخت ارسلان مطهری روی او که از چشم فغانی دور ماند و یحیی نیز در نشست خبری خود با اشاره به این موضوع مدعی این بود که حریف باید با یک یار کمتر کار را دنبال می‌کرد.

 

سوای این موضوع فرجی در فاز دفاعی نیز به خوبی از عهده مهار قایدی و مطهری برآمد و اسیر تکنیک مهاجم جوان آبی‌ها در این بازی نشد، هرچند در نهایت تیمش در ضربات پنالتی از هدف خود ناکام ماند و با این جام همانند فصل گذشته وداع کرد.

دیدگاه‌ها