کد خبر : 1768200 | 25 تیر 1400 ساعت 09:03 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

"بریم و جام را با چوب زیر بغل بلند کنیم..."

مانچینی: مصدومیت اسپیناتزولا به ایتالیا دلیل قهرمانی داد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می گوید که مصدومیت لئوناردو اسپیناتزولا باعث شد تا ایتالیا عزمش را برای قهرمانی جزم کند.

مانچینی: مصدومیت اسپیناتزولا به ایتالیا دلیل قهرمانی داد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته  شبکه RAI1 پشت صحنه هایی از فیلم مستند Sogno Azzurro (رویای آبی) را به نمایش گذاشت که در آن به واکنش بازیکنان تیم ملی ایتالیا پس از مصدومیت اسپیناتزولا در بازی برابر بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی و بیرون بردن او از زمین پرداخته شده بود.

پس از اینکه اسپیناتزولا در میانه دویدن متوقف شد و به نیمکت ایتالیا علامت داد، بلافاصله مشخص شد که او دچار مصدومیتی بسیار جدی شده است. ستاره ایتالیا را در حالی که غرق در اشک بود با برانکارد از زمین بازی بیرون بردند.

 

1623663

 

در معاینات بعدی مشخص شد که تاندون آشیل او پاره شده است و ظرف 48 ساعت پس از مسابقه تحت عمل جراحی قرار گرفت قرار است شش تا 9 ماه از میادین دور باشد.

مانچینی به عوامل فیلم مستند رویای آبی گفت: "اسپینا بهترین هافبک عقب یورو بود. به خاطر قدرت، سرعت و تکنیکش بازیکنی بسیار مهم برای ما بود و حقش این مصدومیت شدید در چنین بازی مهمی نبود.

 

1623660

 

برای همه ما لحظه سختی بود و اکنون ما چیز بیشتری داریم که باعث می شود بخواهیم این یورو را ببریم، که این کار را برای او انجام دهیم، چرا که در حال حاضر او دیگر نیمی تواند کاری باری تیم انجام دهد."

فیلم های اسپیناتزولا که همه هم تیمی هایش او در آغوش گرفته و از او استقبال می کردند قبلاً توسط اکانت های آتزوری در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، اما در این ویژه برنامه از پشت صحنه فیلم مستند تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 آنها به آنچه اسپیناتزولا در حالی که عصازنان دور می شد بر زبان آورده بود، کات کردند: "بریم و با این چوب های زیر بغل جام را بلند کنیم، عالی است!"

 

1623661

 

و این دقیقا همان اتفاقی بود که چند روز بعد وقتی ایتالیا در ومبلی انگلیس را در ضربات پنالتی شکست داد، رخ داد.

دیدگاه‌ها