کد خبر : 1768211 | 25 تیر 1400 ساعت 10:51 | 49.9K بازدید | 3 دیدگاه

مدافع کاتالان دست از سر رئالی‌ها برنمی‌دارد؛

کنایه پیکه به رسوایی پرز در برنامه تلویزیونی

جرارد پیکه، مدافع با سابقه بارسلونا، در یک برنامه تلویزیونی دست به تمسخر رئال مادرید و فایل های صوتی لو رفته از فلورنتینو پرز، رییس این باشگاه، زد.

کنایه پیکه به رسوایی پرز در برنامه تلویزیونی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته فایل های صوتی متعددی از فلورنتینو پرز منتشر شده است که در تاریخ های مختلف در طول این سال ها تقریبا به تک تک بازیکنان و مربیان و اسطوره های رئال توهین کرده و هیچکس را بی نصیب نگذاشته است.

پیکه نیز در یک برنامه تلویزیونی طعنه بامزه ای به رئالی ها و رییس باشگاه‌شان زده است.

 

1623687

 

خبرگزاری ال کونفیدنسیال در روزهای گذشته چندین فایل صوتی از پرز منتشر کرده که برخی از آنها به سال 2006 باز می گردند.

در یکی از این فایل های صوتی پرز درباره ایکر کاسیاس، دروزاه بان وقت رئال و اسطوره این باشگاه، می گوید: "او در حد دروازه بانی رئال مادرید نیست، چه می توانم بگویم؟ هیچوقت در حد رئال نبوده. او بزرگترین اشتباه ما بوده است.

مشکل این است که همه او را دوست دارند. خیلی ها طرف او هستند.. اما به هر حال او یکی از بزرگترین کلاهبردارهاست."

رییس رئال همچنین درباره کریستیانو رونالدو گفته: "این آدم یک احمق است، یک آدم مریض. فکر یم کنی این آدم نرمال است اما اصلا نرمال نیست. در غیر انصورت این کارها را نمی کرد."

پرز همچنین درباره ژوزه مورینیو و رائول گونزالس نیز حرف های زشتی را بر زبان آورده است. رییس 74 ساله رئال مادرید تهدید کرده که از ال کونفیدنسیال به دلیل انتشار فایل های خصوصی شکایت می کند.

 

1623688

 

این رسوایی رییس رئال مادرید باعث تفریح هواداران بارسا شده و به نظر می رسد که حتی بازیکنان این تیم نیز از این ماجرا لذت می برند.

شب گذشته پیکه، یکی از کاپیتان های بارسا، در برنامه ال چیرینگیتو در پاسخ به یک توییت کنایه بامزه ای به رئالی ها و پرز زد.

در این توییت حاوی نقل قولی از خوان لاپورتا، رییس بارسا، در رابطه با قرارداد مسی بود که گفته بود: "باشگاه سخت در تلاش است. ما از پیشرفت شرایط راضی هستیم."

 

پیکه که نمی توانست جلوی خود را بگیرد به شوخی پرسید: "و کی قرار است ما فایل های صوتی را بشنویم؟ "

البته پرز پیش از این هم به خاطر نقش داشتن در طراحی پروژه شکست خورده سوپرلیگ، سال پر ماجرایی را پشت سر گذاشته بود، هر چند هنوز از عملی شدن این پروژه ناامید نشده است.

 

دیدگاه‌ها