کد خبر : 1768216 | 25 تیر 1400 ساعت 11:46 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

احسان حدادی چند متر پرتاب می کند؟

رقابت المپیکی های دوومیدانی در لیگ برتر

در فاصله یک هفته مانده تا شروع المپیک توکیو، ملی پوشان المپیکی دوومیدانی ایران در لیگ برتر رقابت خواهند کرد.

رقابت المپیکی های دوومیدانی در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون دوومیدانی در آستانه المپیک تصمیم به برگزاری بیست و پنجمین دوره لیگ برتر در بخش مردان کرده و این رقابت ها شنبه و یکشنبه هفته پیش رو در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.


اما نکته قابل توجه حضور سه ملی پوش المپیکی دوومیدانی در این رقابت هاست. به گفته مسئولان فدراسیون قرار است احسان حدادی در پرتاب دیسک، حسن تفتیان در دوی صد متر و مهدی پیرجهان در 400 متر با مانع در لیگ برتر شرکت کرده و خودشان را برای آخرین بار قبل از توکیو محک بزنند.


با این حال شاید قرار گرفتن این سه ملی پوش در شرایط مسابقه آن هم چند روز مانده به اعزام تیم، کمی هم پرریسک باشد، اما به هر حال این تصمیم هم از سوی فدراسیون و هم از سوی این سه ملی پوش اتخاذ شده است.


به نظر می رسد در فاصله یک هفته مانده تا شروع المپیک تا حد زیادی رکوردهای این سه دوومیدانی کار ایرانی را محک بزنیم؛ نفراتی که به نظر می رسد در شرایط آرمانی خود قرار ندارند.


احسان حدادی که پرامیدترین دوومیدانی کار ایران در چند دوره اخیر المپیک بوده، به خاطر مشکل دیسک کمر چند ماهی است که خوب تمرین نکرده و چند روز قبل هم هدفش در المپیک را فقط آبروداری اعلام کرده بود!


البته به جز این سه نفر، فرزانه فصیحی هم تنها دختر المپیکی دوومیدانی ایران است که بعید به نظر می رسد به مسابقه لیگ برتر دوومیدانی زنان برسد چون این رقابت ها دو و سه مرداد برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها