کد خبر : 1768239 | 25 تیر 1400 ساعت 13:36 | 58.2K بازدید | 0 دیدگاه

این بار نوبت میشل بود؛

جنجال تمام‌نشدنی پرز؛ فحاشی به اسطوره رئالی‌ها

در ادامه پخش فایل های صوتی فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، او میشل، یکی از اسطوره‌های باشگاه، را به دلیل نقشش در رفتن خوان ماتا "کلاهبردار" می خواند.

جنجال تمام‌نشدنی پرز؛ فحاشی به اسطوره رئالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه سریال پخش شدن فایل های صوتی فلورنتینو پرز که در آن در طی سال های مختلف به بازیکنان و مربیان و دست اندرکاران مختلف باشگاه رئال مادرید و  حتی اصحاب رسانه توهین می کند، این بار نوبت به میشل رسیده است؛ اسطوره ای که 14 سال در رئال مادرید توپ زده است.

میشل همچنین یک سال هدایت تیم دوم رئال مادرید را نیز در 07-2006 بر عهده داشت و متهم شده بود که باعث جدایی خوان ماتا شده است. میشل در حال حاضر هدایت تیم ختافه را بر عهده گرفته است.

 

1623749

 

پرز در این فایل صوتی می گوید: "من فکر می کنم که میشل کسی است که ماتا را مجبور به رفتن کرد. او کسی است که ماتا را از کاستیای رئال مادرید بیرون کرد که پسرش را در تیم بگذارد.

او یک کلاهبردار است."

فایل صوتی دیگری نیز از سه سال قبل از این یکی وجود دارد که پرز در آن هم بار دیگر به میشل تاخته و ادعا می کند: "او مربی بسیار بدی است، کسی که هیچ کاری نکرده است. او مربی نیست."

خوان ماتا پس از ترک رئال مادرید به والنسیا پیوست و جایگاه خود را در تیم ملی اسپانیا تثبیت کرد و در سال 2010 در تیم قهرمان جام جهانی لاروخا حضور داشت.

 

1623748

 

او در سال 2011 به چلسی پیوست و یک سال بعد به این تیم کمک کرد تا نخستین قهرمانی چمپیونزلیگ خود را به دست بیاورد و همچنین با اسپانیا قهرمان یورو 2012 شد.

او در ادامه در 2013 نیز با چلسی قهرمان لیگ اروپا شد و در 2014 با قراردادی رکوردشکن به منچستریونایتد پیوست.

هفت سالی که ماتا در اولدترافورد گذراند باری او قهرمانی در FA Cup، کارابائو کاپ و لیگ اروپا را به ارمغان آورد.

توهین های پرز تنها به میشل خلاصه نشده است و او درباره کریستیانو رونالدو، ژوزه مورینیو، ایکر کاسیاس، رائول گونزالس و چند تن دیگر نیز حرف های توهین آمیزی را بر زبان آورده است.

 

1623747

 

در بیانیه فلورنتینو پرز و در واکنش به این قضیه آمده است: "حرف هایی که مخفیانه توسط دکتر خوزه آنتونیو آبیان ضبط شده و سال هاست او در سو استفاده از آنها ناموفق بوده، به شکل عجیبی در روزنامه ال کونفیدنسیال و پس از گذشت سال ها منتشر می شود.

انتشار این فایل آن هم پس از این سال ها به خاطر مشارکت من در شکل گیری سوپرلیگ اروپاست. این قضیه را در اختیار وکلایم گذاشته ام و در حال بررسی اقدامات احتمالی هستیم."

 

دیدگاه‌ها