کد خبر : 1768246 | 25 تیر 1400 ساعت 14:13 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

ابراهیما کوناته به خودش مطمئن است؛

لیگ برتر سخت است اما من عاشق چالشم

ابراهیما کوناته، مدافع جدید لیورپول، باور دارد که لیگ برتر می تواند بهترین جا برای او باشد.

لیگ برتر سخت است اما من عاشق چالشم

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول سرمایه گذاری سنگینی روی ابراهیما کوناته، مدافع با استعداد فرانسوی، کرده است و کوناته درباره توانایی هایی که یمتواند به قرمزها در فصل 22-2021 اضافه کند و همچنین لقبی که به او داده اند، صحبت کرده است.

این بازیکن 22 ساله آینده دار با مبلغ 50 میلیون دلار از لایپزیش به قرمزها پیوست و انتظار می رود پس از به ارث بردن پیراهن شماره 5 جورجینیو وینالدوم، مستقیما در ترکیب تیم یورگن کلوپ قرار بگیرد؛ جایی درست در کنار ویرژیل فن دایک در قلب دفاع چهار نفره لیورپول. کوناته مطمئن است که می تواند هر تستی را در لیگ برتر را پشت سر بگذارد.

 

1623760

 

کوناته در پاسخ به سوال وبسایت لیورپول درباره سبک بازی‌اش، گفت: "من هیکلی هستم، قدرتمندم و از کار با توپ نمی ترسم. بیشتر با پا می توانم گل بزنم تا با ضربات سر، کمی عجیب است! اما من همینم.

بله من این کیفیت را دارم اما باید دوباره و دوباره و بیشتر و بیشتر و بیشتر کار کنم تا مدافع خیلی خوبی باشم."

 

1623756

 

در پاسخ به این سوال که آیا به خودش اطمینان دارد که بتواند در حد فوتبال انگلیس باشد، کوناته گفت: "بله. من چندین بازی لیگ برتر را تماشا کرده ام و  همه می دانند که در اینجا تنش و درگیری بیشتر وجود دارد و بازیکنان بسیار قدرتمند هستند.

این سخت است اما من عاشق چالش هستم."

 

کوناته در پاسخ به این سوال که آیا لقبی دارد، گفت: "بله. ایبو. وقتی من بچه بودم مادرم من را ایبو صدا می کرد.

در اولین روزم در لایپزیش مادرم همراه من بود و او هر دفعه می گفت ایبو... ببین ایبو... آهای ایبو... ایبو... ایبو... و رالف رانگنیک از من پرسید چرا ایبو؟ من هم توضیح دادم که مادرم من را به این اسم صدا می زند و بقیه خانواده ام هم با همین لقب من را صدا می کنند.

رالف هم گفت باشه پس از این به بعد ایبو هستی و بعد از آن همه من را ایبو صدا کردند."

دیدگاه‌ها