کد خبر : 1768273 | 25 تیر 1400 ساعت 16:04 | 21.4K بازدید | 1 دیدگاه

دیاباته و حسرت تمام نشدنی در دربی(عکس)

شیخ دیاباته فرصتی برای حضور در دربی 96 پایتخت پیدا نکرد.

دیاباته و حسرت تمام نشدنی در دربی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها از روز اولی که در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس قرار گرفتند تا امروز که نود و ششمین بازی را با برد پشت سر گذاشتند، یک رکورد دست نخورده دارند. رکوردی که به گل نزدن بازیکنان خارجی شان در دربی ارتباط پیدا می‌کند.


در تاریخ دربی ها هیچ کدام از بازیکنان خارجی ای که برای استقلال به میدان رفتند، نتوانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند و حالا این رکورد باقی مانده است.

 


در بازی دیروز شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال این فرصت را داشت تا با حضور در زمین به طلسم گل نزدن خارجی‌ها پایان بدهد اما فرهاد مجیدی تصمیم گرفت او را به زمین نفرستد. دیاباته که مقابل سایپا دقایقی به زمین رفت و نشان داد آماده حضور در ترکیب است اما حتی به عنوان یار تعویضی نیز فرصت بازی کردن در دربی را نیافت.


بازی نکردن دیاباته رکورد گل نزدن خارجی های استقلال در دربی را نیز پابرجا گذاشت تا شاید درآینده این رکورد توسط دیاباته یا بازیکنان دیگر شکسته شود.


مهاجم خارجی استقلال حالا دیگر جایی در ترکیب ثابت تیمش ندارد و با نزدیک شدن به پایان فصل دلخوری او از مسئولان باشگاه بابت عدم پرداخت مطالباتش نیز ادامه دارد. شرایطی که می‌تواند باعث جدایی این بازیکن در پایان فصل از جمع شاگردان فرهاد مجیدی شود.

دیدگاه‌ها